NESPRESSO Limited Grands Crus -kahvilaadut saavat jatkoa Intian aromien täyteisestä Monsoon Malabarista

Tiedote -

Nespresso -kahvivalikoima saa lisäyksen  Intian Malabar-rannikon legendaarisesta kahvista. Rajoitetun ajan myynnissä  olevassa Monsoon Malabar Limited Edition -kahvissa tuoksuvat Intian  eksoottiset aromit.

Limited Edition Grands Crus -kahvilaadut yllättävät ja hemmottelevat  kahvinautiskelijoita herkullisilla aromeilla ja makuprofiileilla. Uudessa  Monsoon Malabar Limited Edition -kahvissa yhdistyvät  kahviasiantuntijoidemme moderni huippuosaaminen, Intian Malabar-rannikon  historiallinen kahvinvalmistusprosessi ja korkealuokkaisimmat kahvipavut. Näistä  syntyy Monsoon Malabar -kahvin upea aistit täyttävä elämys.

Monsoon Malabar -kahvin kahvipavut altistuvat alkuperämaassaan  Intiassa, trooppisille monsuunituulille. Tuulien vaikutuksesta pavut imevät  itseensä meren suolaisia aromeja. Kahvissa on aistittavissa myös mausteisia ja  puuhun vivahtavia aromeja. Monsoon Malabar on maultaan intensiivinen,  mutta samalla silkkisen pehmeä. Nauti Monsoon Malabar ristrettona (25  ml), espressona (40 ml) tai maidon tai maitovaahdon kera, jolloin kahvin  keksimäiset, viljaiset ja pähkinäiset makuvivahteet nousevat kahvista esille.  Monsoon Malabar on vahvuusasteeltaan 8.

Monsoon Malabar -kahvin kaunis pakkaus on saanut inspiraation  Etelä-Intialle tyypillisestä kankaasta, jossa yhdistyvät upeat värit: pinkki,  kulta ja oranssi. Monsoon Malabar -kahvikapselit ovat myös kaunis  sisustuselementti sekä keittiössä että jälkiruokapöydässä.

Monsoon Malabar -kahvia on ostettavissa 30.3.2015 lähtien noin 10  viikon ajan tai niin kauan kuin varastoa riittää. 10 kahvikapselin  kahvipaketti maksaa 4,70 €.

Ostopaikat

Nespresso -kahvilaatuja, -kahvikoneita ja -oheistuotteita voi  ostaa:

• Nespresso Boutique -myymälästä (Keskuskatu 3, Helsinki)
  • Nespresso- verkkokaupasta osoitteessa: www.nespresso.com
  • Lataamalla Nespresso -mobiilisovelluksen iPhone-, iPad- ja  Android-laitteille
  • Puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelunumerosta  0800 177 601 (maksuton)

Rekisteröitymällä Nespresso Club -jäseneksi kahvitilauksen  yhteydessä varmistat Nespresso -kahvikoneellesi viiden vuoden takuun ja  pääset nauttimaan jäsenille tarjottavista monipuolisista eduista sekä  henkilökohtaisista kahviasiantuntijoiden palveluista.

Nespresso on Suomen kuluttajamarkkinoiden markkinajohtaja  annoskahvikoneiden arvossa mitattuna (Gfk 12/2014). Nespresso  -kahvikoneiden jälleenmyyjiä ovat Stockmann, Sokos, Gigantti, Kodin  Ykkönen, Hobby Hall, Expert ja Musta Pörssi.

Yhteystiedot:

Elina Takala
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland
elina.takala@nespresso.com

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Maria Laatio
Viestintätoimisto Miltton
maria.laatio@miltton.fi

Lisätietoa Nespressosta :

Nestlé Nespresso on korkealaatuisimpien premium-annoskahvien edelläkävijä.  Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii  maailmanlaajuisesti 62 maassa ja yhtiöllä on yli 10 500 työntekijää. Vuonna 2014  yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 400 eksklusiivista Nespresso Boutique  -myymälää.   http://www.nestle-nespresso.com/

Nestléstä

Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys, jonka maailmanlaajuinen liikevaihto on noin 76,2 miljardia euroa. Nestlé työllistää yli 339 000 ihmistä 468 tehtaallaan ja toimistoissaan 150 maassa. Suomessa työskentelee noin 460 elintarvikealan ammattilaista tehtaillamme Turussa, Turengissa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa.
Nestlé tuottaa kuluttajilleen korkealaatuisia ja turvallisia ruokatuotteita. Tähän päästään yhdistämällä maailmanlaajuisesti tuotekehityksen resurssit. Nestléllä on vahva valikoima ruoka- ja juomabrändejä, kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlén tunnetuimpia tuotemerkkejä ovat mm. PINGVIINI, AINO, BONA, PILTTI, NESCAFÉ, NESPRESSO, MAGGI, NESQUIK, FITNESS, FRISKIES ja LATZ.