Maxikarkki ingår samarbete med Norwegian Reward

Maxikarkki har ingått samarbetsavtal med flygbolaget Norwegians lojalitetsprogram Norwegian Reward. Från 13.2.2018 kan Norwegian Reward-medlemmar i Finland tjäna CashPoints när de handlar godsaker på Maxikarkki.fiCashPoints kan användas till att betala helt eller delvis för flygbiljetter hos Norwegian.

"Samarbetet med Norwegian är strategiskt viktigt för oss. Samarbetet på den norska marknaden har på kort tid gett en positiv effekt och vi ser fram emot att betjäna Reward-medlemmarna även här i Finland. Maxikarkkis koncept har funkat utmärkt - vi har levererat över 40 000 godsaker runtom till Finland sedan vi lanserade i höst. Nu får våra kunder extra förmåner av sina köp hos oss i form av CashPoints", kommenterar landschef Matias Toukonen från Maxikarkki.

Nätbutiken Maxikarkki erbjuder över 800 godsaker i sin nätbutik. Förmånliga priser, snabba leveranser och inhemsk service har tagits emot väl och efter lanseringen i oktober 2017 har man sett ett snabb tillväxt i försäljning. Kunder kan nu samla CashPoints med att ange sitt medlemmsnummer i kassan hos Maxikarkki.

"Våra medlemmar kan tjäna CashPoints redan hos flera samarbetspartners. Vi är glada att Maxikarkki nu är en del av vårt breda och växande partnernätverk i Finland", säger May Haukedahl Wilson, Head of Partnerships på Norwegian Reward.

Kunder samlar CashPoints med att ange sitt medlemsnummer i kassan på Maxikarkki.fi. Kunden tjänar 10% av köpets värde som CashPoints. Poängen förs över till Norwegian Reward -kontot inom 7 dagar efter att köpet har genomförts.

Tilläggsinfo:

Matias Toukonen, Country Manager, Maxikarkki

förnamn@maxikarkki.fi

Kai Strandberg, Partner Manager, Norwegian

förnamn.efternamn@norwegian.com

• verkkokauppa
  • norwegian reward
  • norwegian
  • makeiset
  • maxikarkki

Maxikarkki.fi erbjuder ett brett sortiment av godispåsar, lösgodis, chips, läskedryck och andra godsaker till goda priser. Snabba leveranser och en säker, inhemsk service garanterar en bra kundupplevelse.

Besök Maxikarkki på www.maxikarkki.fi

Följ Maxikarkki: Facebook & Instagram