webCRM Finland

Asiakastukeen uutta potkua ja hallittavuutta

Uutinen   •   Loka 10, 2012 20:51 EEST

Suosittu webCRM asiakkuudenhallinnan ohjelmisto sai tänään uuden merkittävän lisäyksen toiminnallisuuteen. webCRM Tuki tarjoaa uudet ja monipuoliset mahdollisuudet asiakkaiden tukitoimintojen organisointiin, käsittelyyn ja hallintaan.

Asiakkaat voivat lähettää tukipyyntöjä järjestelmään joko www sivujen kautta tai sähköpostilla. Lähetetyt tukipyynnöt kirjautuvat järjestelmään, niille annetaan oma tukipyyntönumero, tukipyynnön lähettäjä saa sähköpostiinsa kuittauksen vastaanotosta ja työ voidaan osoittaa sopivalle asiantuntijalle tehtäväksi.

Tukipyyntöihin kuluneen ajan voi kirjata järjestelmän omilla ajankäytön työkaluilla. Koska tukipyynnöt voidaan myös luokitella, saadaan oman toiminnan kehittämiseksi raportoitua kulutettu aika esim. tukiluokittain.

Tukipyyntöjä voidaan hallita järjestelmällisesti. Pyyntö voidaan osoittaa asiantuntijalle ja pyynnön valmistumista voidaan helposti seurata. Koska tukimoduuli on osa webCRM järjestelmää, voivat muut käyttäjät tarvittaessa seurata asiakkaan tukipyyntöjä ja niiden ratkaisuja. Tukipyyntöjen käsittelyyn kulunut aika voidaan kirjata webCRM järjestelmän kellokortilla.

Usein esiintyviä kysymyksiä varten on webCRM tukimoduulissa FAQ toiminnallisuus. Toiminnallisuuden avulla voidaan nopeasti ja helposti vastata tavanomaisiin kysymyksiin lähettämällä ohje esim. sähköpostilla.