atBusiness

Uutinen   •   Loka 15, 2012 12:06 EEST

atBusiness toteutti Terveystalolle Oma terveys -sovelluksen uudelle Microsoft Windows 8 -käyttöjärjestelmälle. Kyseessä on Suomen ensimmäisen terveysalan Windows 8 -sovellus. Sovelluksen konseptista ja käyttökokemuksesta vastasi Frantic.

Sovellus on suunniteltu loppukäyttäjää mahdollisimman hyvin palvelevaksi: sen kautta voi varata vastaanottoajan toimipaikan, erikoisalan sekä asiantuntijan mukaan. Lisäksi sovelluksen kautta voi helposti hallinnoida omia ajanvarauksiaan. Tulevaisuudessa sovellus mahdollistaa aivan uudenlaisen palvelukanavan niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaillekin.

“Haluamme tarjota suomalaisille terveydenhuollon asiakkaille parhaat välineet ja keinot olla yhteydessä meihin. Windows-sovellukset jatkavat luontaisesti digipalveluiden edelläkävijyyttämme”, Terveystalon tietohallintojohtaja Tuomas Otala kertoo.

Microsoft tuo uuden Windows 8 -käyttöjärjestelmän markkinoille 26.10. myös Suomessa. Uudessa käyttöjärjestelmässä avausnäkymänä toimii jo mobiili-Windowsista tutut "tiilet" eli sovellukset. Käyttäjä voi mukauttaa avausnäytön mieleisekseen ja ladata uusia sovelluksia Windows 8 -sovelluskaupasta (Marketplace). Terveystalon sovellus löytyy sovelluskaupasta jo nyt.

"Microsoftin käyttöjärjestelmät ovat erittäin mielenkiintoinen tapa tuottaa ja jaella ohjelmistoja Windows-laitteille, oli kyse pöytäkoneesta, kannettavasta, tabletista tai Windows Phonesta. Meillä on kokemusta Windows Phone -kehityksestä jo entuudestaan, ja halusimme toteuttaa liiketoimintakriittisen sovelluksen Windows 8 -lanseeraukseen”, toteaa atBusineksen strategisista kumppanuuksista ja Microsoft-yhteistyöstä vastaava Perttu Monthan“Tavoitteenamme on tuottaa merkittävä määrä Windows 8 -sovelluksia tulevan vuoden aikana asiakkaillemme sekä yritys- että kuluttajakäyttöön."

Lisätietoja

atBusiness, Perttu Monthan, johtaja, markkinointi ja strategiset kumppanuudet, puh. 040 545 3104, perttu.monthan@atbusiness.com.
Terveystalo, Tuomas Otala, tietohallintojohtaja, puh. 040 567 3774, tuomas.otala@terveystalo.com.

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Vuonna 2011 Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen 118 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com

Seuraavassa muutamia ruutukaappauksia sovelluksesta: