BZT Fashion

Boozt.com ylpeänä esittelee brändit Odd Molly, Wolford ja VJ Since 1890

Uutinen   •   Joulu 17, 2013 08:32 EET

Boozt.com on lisännyt nykyiseen 300 merkin portfolioonsa brändit Odd Molly, Wolford ja VJ Since 1890.

Odd Molly suunnittelee naisten vaatteita, jotka ovat persoonnallisia ja uskaliaita - sekä samaan aikaan naisellisia ja kauniita. Jokaisella kokoelmalla on teema, joka heijastuu jokaisessa vaatekappaleessa. Odd Mollyn suunnittelufilosofia on yksinkertainen - luoda vaatteita, joista näkyvät naisten ajatukset, salaisuudet ja unelmat.

Wolford on kansainvälinen premium-brändi, joka on tunnettu sukkahousuistaan ja muotoilevista alusasuistaan sekä uimapuvuista ja asusteista. Wolford tarjoaa kaiken oleellisen naisen vaatekaappiin.

VJ Since 1890 on ruotsalainen korubrändi, jolla on 120 vuoden historia. Suunnittelun  ja tuotekehityksen kolme avainsanaa ovat: perinne, laatu ja ainutlaatuisuus. Yhtiö käyttää vanhoja suunnitteluluonnoksia, jotka he räätälöivät tämän päivän trendeihin.

Boozt.com ylpeänä tarjoaa nämä kolme brändiä naisasiakkailleen ja uskoo, että kyseiset brändit tuovat paljon lisäarvoa verkkokauppaan.