Viestintätoimisto St. Hurmos

Bridgestone Noranza 001 on järkevä, turvallinen ja taloudellinen talvirengas

Uutinen   •   Tammi 25, 2017 15:59 EET

Maailman suurin rengasvalmistaja Bridgestone on tuonut syksyn 2016 talvirengasmarkkinoille uuden ja erittäin laadukkaan nastarenkaan nimeltään Bridgestone Noranza 001. Uutuusrenkaat löytyvät nyt Laaturenkaat.fi verkkokaupan valikoimasta.

Bridgestone Noranza 001 nastarenkaan parhaita ominaisuuksia ovat ainutlaatuinen hallittavuus ja pito, erinomainen jarrutusvoima ja huipputason kiihdytyspito. Renkaan uskomaton jääpito takaa maksimaalisen kiihdytyksen ja jarrutuksen jäisissä olosuhteissa. Lisäksi renkaan vierintävastus on alhainen, joten kyseessä on erittäin taloudellinen rengas.

Bridgestone Noranza 001:n pehmeä kumiseos yhdistettynä jäykkään keskiripaan takaa hyvän ajovakauden, pidon ja ohjaustuntuman vaihtelevissa kelioloissa, joihin Suomen talvessa on tunnetusti syytä varautua. Uutuusrenkaan olka-alueen pitourat parantavat kaarrepitoa lumella. Korkea urasuhde lisää pitoa ja renkaan hallittavuutta lumisissa ja märissä olosuhteissa. Ainutlaatuinen nastan muotoilu ja määrättyyn suuntaan asennetut nastat varmistavat maksimaalisen jääpidon. Lisäksi tämä uudentyyppinen nastamuotoilu takaa nastan lujan kiinnipysyvyyden ja antaa nastoitukselle pitkän käyttöiän.

Kun pitkään käyttöikään yhdistetään hyvä polttoainetaloudellisuus, kyseessä on paitsi turvallinen, myös erittäin taloudellinen ja järkevä rengas.

Testimenestyjä Bridgestone Noranza 001

Bridgestone Noranza 001 menestyi välittömästi hyvin myös perinteisissä rengastesteissä. Tuulilasin testissä syksyllä 2016 rengas saavutti toisen sijan. Testissä todettiin, että ”erityisesti jääpito vakuuttaa ja Bridgestonella on helppo arvioida vallitseva pitotaso. Ryhmän paras vetopito mahdollistaa ronskin kaasunkäytön kiihdytyksissä, ja kiitettävä jarrutuspito myöhäiset jarrutukset.”

Tekniikan maailman testissä Bridgestone Noranza 001 saavutti 3. sijan. Tekniikan maailma totesi mm. seuraavaa: “Uutuusmallin pito on jäällä erinomainen. Suuri nastamäärä auttaa kiihdytyksissä ja jarrutuksissa, ja käsittelyssä rengas ohjautuu hienosti vielä pidon rajan ylittämisen jälkeen.”

Turvallisuuden lisäksi Bridgestone Noranza 001 on taloudellinen talvirengas

Talvirenkaita valittaessa kannattaa tuijottaa muutakin kuin rengastestin voittopisteitä sillä ison vierintävastuksen renkaat voivat lisätä polttoaineen kulutusta jopa 8 prosenttia. Kun renkaan käyttöikä on vähintään pari kolme talvea ajokilometreistä riippuen ja joka tapauksessa useita kuukausia, renkaan käyttöiän aikana lisäkustannus huonosta polttoainetaloudellisuudesta voi olla satoja euroja.

Jos etsit taloudellista rengasta, kannattaa rengastesteissä vertailla alkuperäisen sijoituksen ja kulutuksen mukaisen sijoituksen suhdetta. Kun molemmat ovat korkealla, niin rengas on sekä turvallinen että taloudellinen.

Noranza tarjoaa laajan valikoiman renkaita myös pakettiautoihin ja katumaastureihin ja kaikista yllämainituista syistä, mutta erityisesti turvallisuutensa ja taloudellisuutensa vuoksi se on erinomainen valinta yritysautoiluun. Renkaan turvallisuus ja taloudellisuus korostuu yritysautoilussa, jos yrityksellä on useita autoja, joilla ajetaan tuhansia ja tuhansia kilometrejä talven aikana.

Laaturenkaat.fi verkkokauppa toi talveksi 2016-2017 valikoimiinsa Bridgestone Noranza talvirenkaat.