Deloitte

Deloitte ja WWF yhteistyöhön

Uutinen   •   Joulu 19, 2011 09:06 EET

Deloitte ja WWF Suomi (Maailman luonnonsäätiö) ovat virallistaneet yhteistyönsä. Nyt solmittu kumppanuussopimus kestää vuoden.

WWF-yhteistyö on osa Deloitten ympäristövastuuseen liittyvää toimintaa. Deloitte tukee WWF:n työtä erityisesti tarjoamalla asiantuntijoidensa osaamista järjestön toiminnan kehittämiseksi. Yhteistyötä tehdään erilaisten tapahtumien ja projektien puitteissa.

”Arvostamme suuresti Deloitten asiantuntemusta ja työntekijöiden osaamista. Asiantuntija-avun saaminen Deloittelta on meille arvokas resurssi ja tehostaa varmasti luonnon- ja ympäristönsuojelun puolesta tekemäämme työtä. Uskon, että Deloittelle on puolestaan hyötyä meidän osaamisestamme.  Yhteistyöstä on siten konkreettista hyötyä molemmille osapuolille ”, sanoo WWF Suomen pääsihteeri Liisa Rohweder.

”Virallinen kumppanuus WWF:n kanssa tukee toiminnassamme keskeisiä vastuullisuuden ja kestävän kehityksen painopisteitä. Yhteistyö tarjoaa meille myös uusia tapoja hyödyntää suurinta pääomaamme eli lahjakkaita asiantuntijoitamme yhteisen hyvän eteen. Olemme ylpeitä siitä, että jakamalla osaamistamme järjestöjen kanssa pystymme auttamaan sellaisen lisäarvon saavuttamisessa, johon järjestöillä ei välttämättä muutoin olisi mahdollisuuksia”, toteaa Suomen Deloitten toimitusjohtaja Teppo Rantanen.

WWF Suomi osallistui aiemmin tänä vuonna (10.6.2011) seitsemän muun järjestön ohella Deloitten vuosittaiseen Impact Day -yritysvastuupäivään.