webCRM Finland

Enermix Oy hakee tuottavuutta CRM ratkaisulla

Uutinen   •   Helmi 15, 2011 11:20 EET

Enermix Oy on vuonna 2009 perustettu yksittäisistä laitetoimittajista riippumaton, Pirkanmaan ja Hämeen alueella toimiva täyden palvelun energiakumppani. Enermix Oy suunnittelee, toteuttaa ja huoltaa asiakkailleen lämpöpumppuratkaisuja avaimet käteen periaatteella sekä tarjoaa asiantuntijapalveluita ja menetelmiä kiinteistöjen energiatehokkuuden seuraamiseen ja parantamiseen.

”Liiketoiminnassamme on muutamia sesonkikausia, jotka ovat yrityksemme kannalta hyvin kiireisiä. Juuri noina sesonkiaikoina,  koko henkilöstömme tuottavuudella on suuri merkitys saavutettuihin tuloksiin. Mitä paremmin olemme osanneet suunnitella omat toimintatapamme ja mitä tuottavammin niitä kykenemme toteuttamaan, sitä laadukkaammin voimme palvella asiakkaitamme.”, kertoo Enermix Oy:n hallituksen puheenjohtaja Janne Heinonen ja jatkaa.
”Yrityksessämme tehtävä työ suuntautuu asiakastyöhön. Tästä syystä on tärkeää, että asiakkaillemme tehdyt lupaukset ja kattavat asiakastiedot ovat kaikkien organisaatiomme työntekijöiden käytettävissä.

webCRM ratkaisulla haemme parempaa asiakkuuksien hallintaa sekä lukuisten rutiinitehtävien läpimenoaikojen lyhentämistä: Näistä esimerkkeinä ovat tarjousten tuottaminen webCRM järjestelmän työkaluilla sekä www sivuiltamme tulevien erilaisten yhteydenottopyyntöjen siirtäminen webCRM asiakkuudenhallinnan järjestelmään asiakkuudenhallinnan prosessin alaisuuteen. ”

Enermix Oy
Janne Heinonen