Mölnlycke Health Care

Haavanhoitotuotteiden hankkiminen on helppoa

Uutinen   •   Helmi 12, 2013 12:49 EET

Mölnlycke Health Caren tuotteet ovat nykyisin ammattilaisten lisäksi myös kuluttajien saatavilla. Laajasta haavatuotevalikoimasta löytyy ratkaisu tapaturmaperäisiin, kirurgisiin ja kroonisiin haavoihin.

Ammattilaistason laadukkaita sidoksia tarvitaan etenkin silloin, kun henkilö kuuluu kotihoidon piiriin, mutta vastaa itse haavasidosten hankinnasta. Kotona hoidettavat haavat voivat olla hankalia. Kun paranemisprosessi pitkittyy, voivat kulut nousta korkeiksi ja haavapotilaan elämänlaatu kärsiä huomattavasti.

Mölnlycke Health Caren haavanhoitotuotteet ovat saatavilla apteekeissa informatiivisissa kuluttajapakkauksissa.

Kuluttajat voivat ostaa tuotteita helposti ja kustannustehokkaasti myös jälleenmyyjien kautta. Mölnlycke Health Caren kotimaisten haavasidosten jälleenmyyjiä ovat apteekit, Edis, OneMed Oy, Tenakauppa ja Terttu Lilja Oy.

Uusi jälleenmyyjämme Edis myy terveydenhuollon kotihoitotuotteita. Kuluttajat voivat tilata tuotteita nettikaupasta tai puhelimitse. Edis tarjoaa tuotteet asiakkaille kohtuullisella hinnalla sinne missä niitä tarvitaan ja käytetään.

Jälleenmyyjämme kuluttajille:

Apteekit