Isoworks Oy

Isoworksille uusi organisaatio

Uutinen   •   Touko 02, 2014 08:09 EEST

Isoworks on uudistanut 600 hengen organisaatiotaan huhtikuun alussa. Uusi organisaatio jakautuu Asiakkuudet- sekä Jatkuvat palvelut -yksiköihin. Asiakkuudet-yksikön vastuulla ovat kaikki palveluiden kehitykseen, myyntiin, markkinointiin sekä asiakkuuksien hallintaan liittyvät tehtävät. Jatkuvat palvelut -yksikkö vastaa palveluiden tehokkaasta tuottamisesta maanlaajuisesti yli 30 toimipisteessä. Toimintoja tukevat keskitetyt palvelut. ”Uuden organisaation tavoitteena oli entistä ratkaisukeskeisempi toimintamalli, jossa asiakkaan tarpeet tunnistetaan palvelukehityksestä aina palvelun tuottamiseen asti”, sanoo toimitusjohtaja Marko Savolainen.

Uuden organisaation myötä myös Isoworksin johtoryhmään ja vastuualueisiin on tullut muutoksia. Toimitusjohtaja Marko Savolaisen lisäksi johtoryhmään kuuluvat Marko Näppäri, Jari Keränen, Tuomo Järvinen, Tuuli Lisitsin sekä Mari Salanne. Myynti- ja markkinointijohtaja Marko Näppäri vastaa Asiakkuudet- ja palvelujohtaja Jari Keränen Jatkuvat palvelut -yksiköstä. Palvelujohtaja Tuomo Järvisen vastuulla on Isoworksin palvelukeskuksen (sis. myös logistiikka) toiminta. Tuuli Lisitsinin vastuulla on talous ja Mari Salanteen vastuulla HR.

Lisätietoja: Marko Savolainen, toimitusjohtaja, puh. 050 304 0512