Kärcher Oy

ISS ja Kärcher maailmanlaajuiseen yhteistyöhön

Uutinen   •   Maalis 05, 2015 14:33 EET

ISS, kansainvälinen kiinteistö- ja toimitilapalveluita tuottava yhtiö on solminut globaalin yhteistyösopimuksen Alfred Kärcher GmbH:n kanssa. Alkuun viisivuotiseksi kaavaillun sopimuksen mukaan Kärcher toimittaa puhdistuslaitteita kaikille ISS-konsernin yrityksille maailmanlaajuisesti.

Kärcher valittiin konetoimittajaksi useiden kandidaattien joukosta yhdessä toisen alan toimijan kanssa. ”Kärcherin valinta perustui valittiin kattavaan tuotevalikoimaan ja vahvaan innovaatiopanokseen”, kertoo hankintatoimen johtaja Peter Schack ISS-konsernin päämajasta Tanskasta. ”Yhteistyö mahdollistaa yhtenäiset, korkeatasoiset standardit käyttämillemme koneille maailmanlaajuisesti. Näin pystymme takaamaan asiakkaillemme erinomaisen puhdistustuloksen.”

Kärcherille sopimus on merkittävä osoitus luottamuksesta yhtiön strategiaan: ”Olemme kiitollisia ISS:n meille suomasta luottamuksesta. Määrätietoinen keskittyminen asiakkaisiin ja heidän puhdistustarpeisiinsa on keskeinen lähtökohta yhtiömme strategiassa. Sopimus ISS:n kanssa osoittaa, että strategia on oikea.”, linjaa Alfred Kärcher GmbH:n johtoryhmän jäsen, Markus Asch.

ISS perustettiin Kööpenhaminassa v. 1901 ja konserni on vakiinnuttanut asemansa yhtenä maailman johtavista kiinteistö- ja toimitilapalveluiden tuottajista. Yhtiö työllistää 520 000 henkeä ja vuonna 2013 maailmanlaajuinen liikevaihto nousi yli 10 miljardin Euron.

Kärcher, saksalaistaustainen perheyhtiö, toimii 60 maassa 100 yrityksen ja kaikkiaan 11 138 työnteki-jän voimin. 50 000 huolto- ja palvelupisteen verkosto varmistaa jatkuvan ja kattavan tuen asiakkaille ympäri maailman. Vuonna 2014 Kärcher saavutti yhtiön historiassa ennätyksellisen 2,12 miljardin Euron liikevaihdon lähes 13 miljoonalla myydyllä kappaleella.