Heirol Oy

Joululahjaksi tarpeellista laatua ja tuotteita moneen makuun

Uutinen   •   Marras 08, 2016 10:03 EET

Parhaimmillaan joululahja paitsi ilahduttaa saajaansa, myös palvelee laatunsa ansiosta pitkään. Heirolin tuoteperheestä löytyy pakettiin käärittävää moneen erilaiseen makuun ja tarpeeseen. Kokosimme joulun mieluisimmat lahjat niin kahvin ystävälle, vaativalle kotikokille, esteetikolle kuin terveysintoilijalle.

KAHVIN YSTÄVÄN PAKETTIIN

Klassikkoespressopannu ilahduttaa ulkomuodollaan ja paahteisen herkullisella lopputuloksella. Induktiolieden käyttäjälle myös saatavilla oma espressopannunsa.Teräksisellä kahvimyllyllä pavut jauhetaan tuorettakin tuoreemmaksi lopputulokseksi. Moka Express-setti ilahduttaa ulkomuodollaan keittiössä myös silloin, kun kahvihammasta ei kolota.

VAATIVAN KOTIKOKIN PAKETTIIN

Steelsafe-tuotteiden kestävä pinnoite on patentoitu ja soveltuu myös kovaan käyttöön. Laadukkaat PRO-myllyt rouhivat pippurit ja suolan kotikokin keitoksiin moitteetta. Steely-keittiövälinesarjan laatuun on kiinnitetty erityistä huomiota. Sarjan tuotteet täyttävät vaativammankin kokkaajan vaatimukset - tarvitsee köökissä sitten hyvää lihanuijaa, kastikauhaa tai koristerautaa. Heirol PRO vuokien tukeva runko ja laadukas pinnoite kestävät kulutusta. Henri Alénin PRO Balance-veitsisetti tarjoaa viimeisen päälle terävää laatua koti- ja ammattikeittiöön. Heirolin liekittimellä viimeistelet jälkiruoat, leipomukset ja huolitellut ateriat. Liekitin sivelee myös esteetikon silmää.

ESTEETIKON PAKETTIIN

Induktioliedelle tarkoitetut kuparikasarit ja -kattilat ilahduttavat kokkia myös klassisella muodollaan. PRO-veitsissä yhdestä osasta taottu runko on laadukasta saksalaista veitsiterästä, mutta myös kauniiseen läpiniitattuun kahvaan on kiinnitetty erityistä huomiota. Akryylinen maustemyllysetti istuu keittiöön kuin keittiöön ja on eleetön kumppani myös kauniissa kattauksessa. Pihviveitsisetti on pakattu kauniiseen laatikkoon - ja on näin tyylikäs lahja lahjapaperiinkin käärittynä.

TERVEYSINTOILIJAN PAKETTIIN

Mandoliini leikkaa juurekset ja muut vihannekset ja muut lisukkeet vaivatta nautittavaksi. Digivaa`alla punnitsee niin ruuat kuin vaikkapa jauhojen määrän leivonnassa ja ruuanlaitossa. Spiraalileikkurilla vihanneksista tulee terveellisen naposteltavan lisäksi myös silmänruokaa. Marcato-pastakoneella kotikokki valmistaa myös vihannes- tai gluteenittomat pastat. Letut tai terveelliset banaaniletut ovat unelmien aamiainen - etenkin silloin, kun voi pistellä poskeensa sydämiä.