Tieturi Oy

Jurgen Appelo valmentaa jälleen Tieturissa ketterää johtamista 3. - 4.12.

Uutinen   •   Loka 30, 2012 10:35 EET

Tieturin joulukuun alussa järjestämä kaksipäiväinen tilaisuus Management 3.0 - Agile Leadership Practices: "How to Change the World" on suunnattu johdolle, päälliköille, tiimin vetäjille, sekä muille päättävässä asemassa toimiville henkilöille, jotka haluavat kehittää organisaationsa ketteryyttä.

Agile Leadership Pracces -tilaisuuden puhujana kuullaan Jurgen Appeloa, joka on tullut maailmalla tunnetuksi ketteränä ohjelmistokehityksen moniosaajana. Hän ymmärtää ketterien organisaatioiden johtamisen tärkeyden ja on julkaissut aiheesta kirjan ”Management 3.0: Leading Agile Developers, Developing Agile Leaders” tammikuussa 2011. Teos antaa näkemyksiä muun muassa ketterien johtamismallien hyödyntämiseen.

Jurgen Appelo luennoi Tieturissa edellisen kerran viime syyskuussa, jolloin kaikki halukkaat eivät valitettavasti mahtuneet mukaan valmennukseen. Hyödynnä siis nyt mahdollisuus päästä kuulemaan ja keskustelemaan ketterien johtamismallien hyödyntämisestä.

Lue lisää Appelosta ja ketterästä johtamisesta hänen blogistaan www.noop.nl

Katso näyte Jurgen Appelon keynote-puheenvuorosta Tieturin Ketteryys & testaus-seminaarissa huhtikuussa 2012 (englanninkielinen) (3:41 min).

Lisätietoja tapahtumasta:

Päivi Hietanen