Klarna Oy

Klarna mukana Vaasan yliopiston johtamisseminaarissa 24. marraskuuta

Uutinen   •   Marras 16, 2011 12:12 EET

Klarnan yrityskulttuurista kansainvälisesti vastaava Martin Grauers luennoi Vaasan yliopiston ”Stora Lederskapsdagen 2011”-seminaarissa yrityskulttuurin kehittämisestä, sitouttamisesta ja yksilöiden kehittämisestä.

Päivän kestävässä seminaarissa teemana on konkreettisten muutosten tavoittaminen yrityskulttuuria ja –rakenteita kehittäen. Tapahtumassa mukana olevat luennoitsijat ovat saaneet tunnustusta tekemästään johtamistyöstä yrityksissään.

Martin Grauers luennoi arvoihin perustuvasta yrityskulttuurista, kuinka Klarnassa kehitetään ja sitoutetaan lahjakkaita yksilöitä ja miten yrityksessä huolehditaan siitä, että töihin tuleminen koettaisiin joka päivä hauskaksi. Martin oli yksi neljästä ehdokkaasta Ruotsin ”Vuoden HR-innovaattorit” –palkinnon saajaksi vuonna 2011 ja on saanut tunnustusta motivoivasta ja osallistavasta asenteestaan johtajana muita työntekijöitä kohtaan.

Martin Grauers on työskennellyt Klarnassa vuodesta 2010 yrityksen työnantajaimagon ja kansainvälisen yrityskulttuurin kehittämiseksi nimikkeellä Chief Culture Officer (CCO).

Lue lisää Vaasan yliopiston 24.11. klo 8:30 – 15.30 järjestämästä tapahtumasta täältä.