Klarna Oy

Klarna Oma Yritys 2011-tapahtumassa

Uutinen   •   Helmi 24, 2011 15:42 EET

Oma Yritys 2011 -tapahtuma kokoaa yrittäjät Wanhaan Satamaan 22.-23.3.2011 viihtymään, verkostoitumaan ja kuuntelemaan huippuluokan puhujia. Uutena teemana tapahtumassa mukana on WebStore. Esillä ovat sekä aloittavan että jo harjaantuneemman verkkoliiketoiminnan teemat.

Klarna näkyy tapahtumassa omalla osastolla ja usein eri puheenvuoroin. Tule siis kuuntelemaan, miten voit vaikuttaa verkkokauppasi menestykseen helpoilla ja turvallisilla maksutavoilla.

Klarnan Suomen liiketoiminnasta vastaava maajohtaja Jarkko Turtiainen kertoo molempina seminaaripäivinä klo 11.10 alkaen, miten innovatiiviset maksutavat toimivat verkkokaupan myynnin veturina. Puheenvuoroa voit tulla kuuntelemaan saliin D.

Iltapäivällä klo 14:00 alkaen Klarnan markkinointisuunnittelija Sanna Toivanen kertoo, millaisia etuja jälkikäteen maksaminen tarjoaa sähköisessä etäkaupassa.

Start-Up Café on juuri aloittaneet yrittäjän verkostoitumistilaisuus, jossa asiantuntijoiden johdattamana tutustutaan liiketoiminnan aloitukseen liittyviin tärkeisiin teemoihin. Apuja verkkokaupan perustamiseen on tarjoamassa Klarnasta Ville Vuorisaari. Start Up Cafe kokoontuu tiistaina klo 10 alkaen ja keskiviikkona klo 12.30 alkaen.

Voit hakea Klarnan osastolta tapahtuman aikana uusimman eKaupan Lehden numeron, jossa verkkokauppiaan arjen haasteista ja onnistumisista kertovat mm. The Handbag Superstoren, Koneboxin ja Hyvinvoinnin Tavaratalon edustajat.