Nordic Morning

Klikkicomille WWF:n Green Office -sertifikaatti

Uutinen   •   Touko 12, 2014 16:07 EEST

WWF on myöntänyt digimarkkinointiyhtiö Klikkicomille Green Office -merkin käyttöoikeuden. WWF:n Green Office on toimistoille tarkoitettu ympäristöjärjestelmä, jonka tavoitteena on kasvihuonekaasupäästöjen vähentäminen ja toimiston ekologisen jalanjäljen pienentäminen. Klikkicom on osa viestintäkonserni Nordic Morningia.

”On ollut hienoa nähdä, kuinka koko henkilökunta on innostunut Green Officesta ja sitoutunut tekemään työtä sen eteen”, sanoo Klikkicomin toimistopäällikkö Petra Lilius.

Klikkicomin sertifiointi on jatkoa Nordic Morningin määrätietoiselle ympäristökuormituksen vähentämiselle. Green Office -sertifioituja ovat myös Nordic Morningin pääkonttori, Edita Publishing ja Citat Helsingissä sekä JG Communication ja Citat Tukholmassa. Kesän 2014 aikana sertifiointi laajennetaan Klikin toimistoihin Tukholmassa ja Piteåssa.

Nordic Morningin tuotantolaitokset Helsingissä ja Falunissa ovat ISO 14001 -sertifioituja, joutsenmerkittyjä ja ilmastoneutraaleja. Niillä on myös paperin alkuperämerkkien käyttöoikeus.

Järjestelmällisen ympäristötyön lisäksi Nordic Morningilla on myös tavoitteelliset sosiaalisen ja taloudellisen vastuun kehittämisohjelmat. Ne on kiteytetty Nordic Morningin yritysvastuuraportissa, joka on julkaistu verkossa:http://reporting.nordicmorning.com

Lisätietoja: Mika Ruuskanen, Pohjoismaisen Green Nordic Morning -ohjelman johtaja, mika.ruuskanen@nordicmorning.com, puh. 020 450 2474.