Lappset Group Oy

Liikunta vahvistaa työhyvinvointia – Lappset Elixirin liikuntaohjelmassa 28.9.2014

Uutinen   •   Syys 26, 2014 08:00 EEST

Tutkimus toisensa jälkeen vahvistaa käsitystä, että liikunta vaikuttaa positiivisesti ihmisen henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin. Liikunnallinen elämäntapa auttaa meitä jaksamaan niin työssä kuin kotonakin. Lappsetin modernit ja monipuoliseen kuntoiluun kehittämät Fitness –liikuntatuotteet ovat keskiössä, kun liikuntaohjelma Elixir näyttää miten harjoitella välineissämme. Ohjelmasarjan kahdessa osassa kerrotaan lisäksi, miten työpäivän ja liikunnallisuuden voi yhdistää.

Ensimmäinen osa näytetään sunnuntaina 28.9.2014 klo 11.00 alkaen TV4 (nelonen), jonka jälkeen ohjelma on katsottavissa netistä www.ruutu.fi

Toinen osa esitetään sunnuntaina 5.10.2014 klo 11.00 alkaen TV4 (nelonen), jonka jälkeen sen voi katsoa netissä www.ruutu.fi

Elixirin juontaa Heidi Sohlberg, liikunnan ammattilainen ja entinen Miss Suomi ja Miss Baltic Sea (2001). Harjoitteluun Lappsetin Fitness –liikuntatuotteissa ohjaa ja opastaa mm. Matleena Livson, Valo ry:n työyhteisöliikunnan asiantuntija.

Ohjelman jaksot on kuvattu Valo ry:n kattoterassilla olevalla kuntoilualueella Pasilassa.

Mikäli et ennättänyt katsoa ohjelmia niiden varsinaisena lähetysaikana, molemmat jaksot löytyvät netistä osoitteesta www.ruutu.fi

Lappsetin Fitness-mallistoon voit tutustua osoitteessa: www.lappset.fi/tuotteet

YouTube –kanavaltamme löydät myös Fitness-tuotteisiin sopivat treenivideot: www.youtube.com/lappsetgroup