Babyshop

Liikuta pikku-jalkoja muodikkaalla klassisella tyylillä!

Uutinen   •   Marras 04, 2010 15:31 EET

Hummelin, yksi maailman vanhimmista urheilumuotimerkeistä, vaatteet näkyvät tiuhaan tahtiin USA:n julkkisten käytössä. Vuodesta 1923 lähtien he ovat valmistaneet tyylikkäitä ja laadukkaita urheiluvaatteita. Lastenvaatemallisto ei ole mikään poikkeus tästä säännöstä. Urheilu on aina lähellä Hummelin mallistojen sydäntä, myös laajennetussa mallistossa jossa vaatteet ovat muodikkaampia eivätkä täysiverisiä treenivaatteita.

Syksyn uutuudet tanskalaiselta Hummelilta sisältävät niin klassisia treenivaatteita kuin siistejä muotivaatteitakin. Olet vauva tai 8-vuotias, mukavia vaatteita löytyy joka makuun räikyvissä ja hillityissä väreissä.

Oranssit ja lilat lenkkitossut, ruokalappu siisteillä raidoilla, käytännölliset myssyt ja lapaset, t-paidat, bodyt ja hupparit ovat vain muutama esimerkki Hummelin ihanista vaatteista jotka juuri lisättiin Babyshopin valikoimaan. Klassiset treenipuvut ovat kuitenkin se josta Hummel tunnetaan parhaiten ja samalla se asu jossa julkkikset useimmiten näkyvät juorulehdissä. Retro-tyyliset, hieman kiiltävät, treeniasut löytyvät sekä sinisenä ja ruskeana. Näiden lisäksi pehmeät puuvillaversiot löytyvät väreissä kuten: vaaleanpunainen, sininen, lila ja ruskea. Värejä joka makuun! Treeniasu Hummelilta siistien lenkkareiden kera on lähes pakko-ostos kaikille aktiivisille lapsille!

Hummel

Hummel on klassinen vaatemerkki joka on valmistanut muodikkaita treenivaatteita 1923 lähtien. Hummel valmistaa muodikkaita vauvan- ja lastenvaatteita, joissa on ajaton design ja korkea laatu! Hummel on erikoistunut urheiluvaatteisiin.

Babyshop

Babyshop on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.