Babyshop

Lodger täyttää 10v ja lanseeraa kuuman Tough Denimin!

Uutinen   •   Loka 19, 2010 19:00 EEST

Lodger juhlii 10-vuottansa ja lanseeraa jännittävimmän mallistonsa tähän asti; Tough Denim. Mallistosta löydät suositut Wrapper, Bunker, Shelter ja Hopper -mallit. Makuupussit, kantoreput ja viltit, kaikki siisteillä denim-yksityiskohdilla kuten paksu koristeommel, punaiset koristepistot, farkkutaskut ja aidot nahkamerkit Lodger-logolla.

Kaikki Lodgerin tuotteet kestävät kulutusta ja niissä on fiksuja toimintoja. Kaikki ovat tehty hengittäviksi ja pehmeiksi, mukaviksi ja sopivan lämpimiksi ympäri vuoden!

Osana Tough Denim-malliston lanseerausta Babyshop.se käynnisti kilpailun Facebook-sivuillaan (www.facebook.com/babyshop.se) jossa kilpailijat voivat voittaa Shelterin. Shelter on Lodgerin ovela kantoreppu jota voi myös käyttää makuupussina. Kilpailu oli hyvin onnistunut fanien joukossa, kuten aiemmatkin kilpailut ja aktiviteetit. Babyshopille on tärkeää esitellä tuotteitaan tässä mediassa ja mielellään samassa yhteydessä hauska kilpailun kanssa luodakseen kiinnostusta tuotemerkkiin.

Babyshop uskoo Lodger-perheen Tough Denim-malliston myyntimenestykseen.

Lodger
Lodger tunnetaan siitä, että se käyttää lastentuotteissaan suloisen pehmeitä ja miellyttäviä materiaaleja. Lodgerin makuupussit ja muut tuotteet valmistetaan joko mitä korkealuokkaisimmasta fleecestä tai kaikkein hienoimmasta ja pehmeimmästä puuvillasta.

Babyshop
Babyshop.se on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.