Etera

Luottamusta jahdataan SuomiAreenalla Porissa

Uutinen   •   Touko 25, 2016 09:37 EEST

Suomalaisten sanotaan olevan luottamuksen maailmanmestareita, mutta viime vuosina yhteiskunnallinen luottamus on ollut koetuksella niin maailmalla kuin meilläkin. Mistä luottamus syntyy ja mihin se kaatuu? Miten luottamus vaikuttaa instituutioiden toimintaan, journalismiin, työelämään tai työeläkejärjestelmään? Miksi luottamuksella ylipäänsä on merkitystä? Näihin teemoihin pureudutaan heinäkuussa Porin SuomiAreenalla eläkealan järjestämässä keskustelussa.

Alan toimijoiden yhteinen keskustelutilaisuus "Kadonneen luottamuksen metsästys" järjestetään SuomiAreena-viikon avajaispäivänä maanantaina 11.7. klo 13:30-14:45 Antinkatu 5:ssä.

Luottamuksen metsästykseen osallistuvat

- Harvian toimitusjohtaja Tapio Pajuharju,
- seikkailija Riku Rantala,
- talouden personal trainer ja "P.Ohatta" -bloggaaja Mikko Vikman,
- muusikko Maija Vilkkumaa,
- MTV Uutisten vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila sekä
- Työeläkevakuuttajat Telan toimitusjohtaja Suvi-Anne Siimes.

Keskustelun juontaa toimittaja Baba Lybeck. Tilaisuuden järjestävät Etera, Ilmarinen, Kela, Keva, Varma sekä Tela.

SuomiAreenaa voi seurata paikan päällä Porissa sekä netin ja television välityksellä. Lisäksi tunnelmia voi myös seurata Twitterissä hastagilla #eläkeareena. Lisätietoja tapahtumasta http://suomiareena.fi/ ja järjestäjistä www.etera.fi, www.ilmarinen.fi, www.kela.fi, www.keva.fi, www.varma.fi ja www.tela.fi.

Virittäydy jo kesän tunnelmaan ja katso, kun Riku Rantala lähtee selvittämään luottamuksen syvintä olemusta! (YouTube-video)