M-Brain Finland

M-Brain osti sosiaalisen median seurantayritys Whitevector Oy:n

Uutinen   •   Elo 06, 2013 11:37 EEST

M-Brain Oy on heinäkuussa allekirjoitetulla sopimuksella ostanut Whitevector Oy:n koko osakekannan. M-Brain on viime vuosina kasvanut nopeasti sekä yrityskaupoin että panostamalla omaan teknologiakehitykseen. Se on tuonut markkinoille uudentyyppisiä, mm. markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnattuja SaaS-työkalutuotteita.

“Whitevectorin osto on johdonmukainen osa kasvustrategiaamme”, toteaa M-Brainin toimitusjohtaja Tuomo Räsänen. “Whitevectorin osto täydentää asiakaskuntaamme mainiosti erityisesti viestintä- ja mediatoimistokentässä sekä tuo meille hyödyllistä osaamista SaaS-tuoteliiketoiminnasta ja sen kehittämisestä.”

Whitevector on vuonna 2006 perustettu sosiaalisen median seurannan suomalainen pioneeriyritys. Yhtiön omistajakuntaan ovat kuuluneet mm. Finnvera, pääomasijoittaja Inventure sekä joukko yksityissijoittajia. M-Brain on ollut Whitevectorin pienosakas ja tehnyt yrityksen kanssa yhteistyötä. Whitevector toimii Suomessa, mutta sillä on myös kansainvälisiä asiakkaita ja jälleenmyyjiä muissa Pohjoismaissa.

Lisätietoja:
Tuomo Räsänen, toimitusjohtaja, M-Brain Oy, puh. 040 718 2840
Kim Nyberg, hallituksen puheenjohtaja, M-Brain Oy, puh. 0400 430 538

M-Brain on johtava media- ja verkkotiedonkeruuseen ja analysointiin keskittyvä yritys. Yhdistämällä itse kehittämänsä teknologian ja ihmisen arvioinnin M-Brain tuottaa asiakkailleen relevanttitietoa päätöksenteon tueksi.