Onsun Oy

Mobiililuottokortin avulla rahaa S-Pankkiin saman päivän aikana mistä tahansa pankista

Uutinen   •   Touko 23, 2014 15:56 EEST

Onsun Mobiililuottokortilla on mahdollista siirtää ja lähettää rahaa nopeasti nyt myös S-Pankin tileille. Poikkeuksellista uusissa rahansiirroissa S-Pankkiin on, että raha siirtyy saman päivän aikana, huolimatta siitä minkä pankkiryhmän pankista rahansiirto on tehty. Esimerkiksi Osuuspankista on nyt mahdollista siirtää rahaa S-Pankin tilille saman päivän aikana. Normaalisti lähetettäessä rahaa S-Pankkiin muiden pankkiryhmien tileiltä rahansiirrossa on kestänyt 1-2 päivää. Tähän Onsunin Mobiililuottokortti tuo nyt muutoksen.

Onsun lupaa toimittaa lähettäjän siirtämän rahan vastaanottajalle aina saman päivä aikana. Nyt tämä asiakaslupaus on totta myös S-Pankin käyttäjille.

-  ”Olemme erittäin ylpeitä voidessamme tarjota asiakkaillemme suorat ja nopeat, lähes reaaliaikaiset, siirrot nyt myös S-Pankkiin”, kertoo Onsunin tuotekehityksestä vastaava teknologiapäällikkö.

Useat palvelut tarjoavat asiakkailleen mahdollisuutta tunnistautua käyttäjäksi S-Pankin verkkopankkitunnuksilla. Näin on ollut pitkään myös Mobiililuottokorttia kuluttajille tarjoavalla Onsun Oy:llä. Tämä ei kuitenkaan ole riittänyt maailman parhaaksi mobiilimaksuyhtiöksi tavoittelevalle Onsun Oy:lle.

-”S-Pankki on Suomen viidenneksi suosituin pankki ja joka viidennellä suomalaisella on käytössään S-Pankin Visakortti. Onsunin markkinoille tuomat suorat ja nopeat rahansiirrot hyödyttävät siis suurta osaa suomalaisista. Haluamme ehdottomasti seurata aikaamme ja tarjota parasta mahdollista palvelua asiakkaillemme myös nopeiden S-Pankiin tehtävien siirtojen muodossa”, toteaa Onsunin teknologiapäällikkö.