MSD Finland Oy

MSD:n järjestötuki (6.9.2011)

Uutinen  •  2011-06-09 09:28 EEST

Meillä MSD:llä avoimuus on tärkeä osa toimintaamme. Haluamme kertoa monipuolisesti työstämme ja uskomme myös sidosryhmiemme arvostavan tätä. Tämän vuoksi MSD julkistaa internetsivuillaan erilaisille järjestöille (esimerkiksi potilasjärjestöt ja lääkäriyhdistykset) myöntämänsä tuet ja lahjoitukset. Tukemalla järjestöjä olemme mukana niiden tekemässä arvokkaassa työssä. Haluamme osoittaa tukemme erityisesti sellaisille organisaatioille, jotka edistävät suomalaisten terveyttä ja hyvinvointia sekä panostavat terveyttä edistävään tutkimukseen. Julkaisemme tiedot järjestöille ja yhdistyksille antamistamme tuista jatkossa puolivuosittain.

MSD:n järjestötuki 1.1.-30.6.2011

Väestöliitto (Lahjoitus perheiden ja nuorten hyväksi)               1000€

Syöpätautien klinikan tuki ry (Lääketieteellinen koulutus)             1000€

Gynegologisen Kirurgian Seura (Gynegologisen syövän hoidon kehittämistutkimus) 3000€

Syöpätautien klinikan tuki ry (Internet-sivuston tuki)              4500€

Psoriasisliitto ry (Yleisöluennot)                     4953€

Porin Seudun Reumayhdistys (Ultrasonic-laite lastenklinikalle)        1000€

Suomen Kivuntutkimusyhdistys ry (Tutkimusapuraha)            1000€

Lisätietoja:  yhteiskuntasuhteista vastaava johtaja Vesa Kujala, MSD, p. (09) 804 65 338

MSD toimii paremman elämän puolesta 140 maassa. Pääyhtiömme Merck & Co., Inc:in pääkonttori sijaitsee Whitehouse Stationissa New Jerseyssä, Yhdysvaltojen itärannikolla. Yhdysvalloissa ja Kanadassa meidät tunnetaan nimellä Merck, muualla maailmassa MSD. Resepti- ja itsehoitolääkkeemme, rokotteemme, biologiset hoitomuotomme ja eläinlääkkeemme ovat potilaiden ja terveydenhuollon ammattilaisten käytössä kaikkialla maailmassa. Työskentelemme asiakkaidemme kanssa päivittäin, jotta löydämme uusia tapoja ratkaista terveydenhuollon haasteita. Lukuisat yhteyskuntavastuu- ja kumppanuusohjelmamme osoittavat, että olemme omalta osaltamme sitoutuneet tuomaan terveydenhuollon palvelut kaikkien ulottuville.

MSD. Paremman elämän puolesta.

Lisätietoa: www.msd.fi, www.merck.com ja www.parempaaelamaa.fi

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom