Addigted

Netin ilmaiset tuotteet Suomessa

Uutinen   •   Helmi 05, 2013 20:48 EET

Ilmaisia käyntikortteja, kirjoja, alusvaatteita, kauneustuotteita ja jopa laihdutuspillereitä saa usein ilmaiseksi netistä. Näitä ilmaisia tuotteita listaavat useat nettisivut, mukaanlukien tämän suomen suurimman ilmaistuotesivuston.

Monet yritykset koittavat tätä kautta houkutella potentiaalisia asiakkaita tutustumaan valikoimiinsa ja mahdollisesti ostamaan jotain muutakin kuin ilmaisia näytteitä tai tuotteita. Netin ilmaisista valikoimaa löytyykin moneen lähtöön ja usein tavara on hyvin hyödyllistä ja käyttökelpoista. Miltä kuulostaisi kasa vauvanleluja tai kirjoja juuri syntyneen veljenpojan ensimmäisellä syntymäpäiville muutaman euron postikuluilla? Tai ilmainen T-paita valitsemallasi painatuksella kaverin polttareihin?

Ilmaistuotteita tilaamalla voi varmasti säästää rahaa, mutta mistään hyväntekeväisyydestä ei kuitenkaan ole kyse vaan erilaisesta tavasta markkinoida tuotetta. Minkäännäköistä ostopakkoa tai velvoitetta emme ole nähneet ja paketit ovat tulleet kokemustemme mukaan hyvin perille.

Sum, summarum - ilmaiset tuotteet ja näytteet ovat varmasti tulleet jäädäkseen. Eli ei muuta kuin tilaamaan kaikkea turhaa krääsää - kun kerran ilmaiseksi saa!