Nordic Morning

Nordic Morningin kasvu jatkui ja tulos parani merkittävästi

Uutinen   •   Helmi 13, 2014 12:00 EET

Nordic Morning -konsernin liikevaihto kasvoi 8,1 milj. euroa ja operatiivinen tulos oli 4,0 milj. euroa. Operatiivinen kassavirta oli 7,6 milj. euroa. Konserni jatkaa strategiansa mukaisesti asemansa vahvistamista monipuolisena viestintäpalvelujen tarjoajana Pohjoismaissa.

Konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 121,3 (113,2) milj. euroa. Liikevaihto Suomessa oli 51,5 (52,0) milj. euroa. Liikevaihto muissa EU-maissa oli 66,9 (58,6) milj. euroa ja vienti EU-maiden ulkopuolelle 2,8 (2,6) milj. euroa. Konsernin liikevaihdosta 44 prosenttia (48) tuli Suomesta ja 56 prosenttia (52) Ruotsista ja muista Pohjoismaista.

Konsernin liiketulos vuonna 2013 oli 4,0 (-4,1) milj. euroa, mikä on 8,1 milj. euroa enemmän kuin edellisvuonna. Konsernin liikevoiton merkittävä kasvu perustuu kykyyn vastata asiakkaiden muuttuviin viestinnän tarpeisiin. Vuonna 2013 tulokseen sisältyi edellistä vuotta merkittävästi vähemmän kertaluonteisia eriä.