Heirol Oy

Osallistu Instagram-kuvakisaan ja voita 100 €:n lahjakortti Heirol-verkkokauppaan!

Uutinen   •   Loka 15, 2016 09:56 EEST

Olemme vakuuttuneita siitä, että jokaisen suomalaisen keittiössä on ainakin yksi Heirol Steely-sarjan tuote! Haastamme sinut avaamaan keittiösi laatikot ja etsimään sieltä Heirol Steely-sarjan pienvälineitä. Ota omasta suosikki Steely-pienvälineestäsi kuva ja jaa se instagramissa hashtagilla #steelykilpailu.

Arvomme kaikkien osallistuneiden kesken kaksi 100 € lahjakorttia Heirol Verkkokauppaan. Osallistumisaikaa on 15.11.2016 asti. Instagramissa julkaistuja kisakuvia saatetaan käyttää Heirolin muuhun viestintään, niitä ei kuitenkaan hyödynnetä kaupallisiin tarkoituksiin tai luovuteta eteenpäin.

Tiesitkö että Heirol on 25-vuotias kaarinalainen perheyritys? Heirol on tuonut Steely-sarjan markkinoille reilu 15 vuotta sitten ja sarjasta on vuosien saatossa kehittynyt suomalaisten suosituin pienvälinesarja! Heirol Steely-sarjan tuotteissa on umpinainen, ruostumattomasta teräksestä valmistettu ja muovilla täytetty kahva. Tuotteet ovat kestäviä ja hygieenisiä, sillä lika ja vesi eivät pääse kahvan sisälle.