Pabisa Hotellit

Palma Boat Show on vuoden veneilytapahtumien "must"

Uutinen   •   Touko 02, 2014 15:57 EEST

Jo 31. kerran järjestettävä, Välimeren suurin vene- ja purjehdustapahtuma, Palma Boat Show, kokoaa alan tärkeimmät toimijat ja harrastajat Mallorcan pääkapungin, Palman, satamaan 30.4.-4.5.2014.

Baleaarit on yksi Euroopan dynaamisimmista ja kilpailukykyisimmistä merimatkailukohteista, Palman risteily- ja huvivenesataman toimiessa sen keskipisteenä sekä risteilyreittien vakiintuneena välisatamana.

Palma Boat Showssa on tänä vuonna esillä yhteensä 158 veneteollisuuden, vesiurheilun ja jälleenmyyjien edustajaa. Tapahtumassa on mukana yrityksiä mm. seuraavilta aloilta:

• Superhuviveneet ja jälleenmyyjät
  • Merimatkailukohteet, huvivenesatamat, vesiurheiluyhdistykset, purjehduskerhot, sukelluskoulut
  • Urheilukalastus
  • Venevuokraamot
  • Perinteinen ja paikallinen purjehdustoiminta Baleaareilla
  • Telakkateollisuus
  • Varuste- ja tarvikejälleenmyyjät
  • Venehuoltamot
  • Second hand-markkinat

Osastoita on pystytetty sekä sisä- että ulkotiloihin, ja tapahtuman ovet ovat avoinna yleisölle klo 11.00 – 20.00. Poikkeuksena on perjantaina 2.5. järjestettävä Sea Night, jolloin ohjelmaa on klo 23.00 saakka.

Tapahtuman aikana järjestetään monipuolisesti myös muuta ohjelmaa, kuten merenantimia esittelevä Tapa-Mar 2014 –ruokatapahtuma, jossa on mukana Palman parhaita ravintoloita. Lisäksi paikalliset purjehduskerhot tarjoavat lapsille ja nuorille mahdollisuuden kokeilla purjehdusharrastusta, ja myös useat sukellus-, melonta- ja kalastuskerhot esittelevät toimintaansa.

Tapahtuman kohokohta on perjantain Sea Night, jonka tunnelmaa ovat kohottamassa mm. livemusiikki- ja muut esiintyjät, sekä läpi illan jatkuvaa juhlinta Välimeren tyyliin.

Tutustu Palma Boat Shown ohjelmaan ja näytteilleasettajiin osoitteessa: www.idi.es/boatshowpalma.