Quattrogroup

Quattrogroupin Mika Kuukkasesta Vuoden Nuori Rakennusmestari 2011

Uutinen   •   Marras 21, 2011 17:03 EET

Mika Kuukkanen on valittu Vuoden Nuoreksi Rakennusmestariksi 2011. Tulokset julkistettiin yli 10 000 jäsentä edustavan Rakennusmestarit ja –insinöörit AMK RKL:n liittokokouksessa 20.11.2011. Vuoden Nuori Rakennusmestari/Insinööri -huomionosoituksella palkitaan vuosittain ansioitunut nuori rakennusmestari.

Huomionosoitukseen liittyvän stipendin kustantaa Rakennusmestarien Säätiö. Toista kertaa jaettu valtakunnallinen Vuoden Nuori Rakennusmestari -palkinto on julkinen tunnustus esimerkillisestä työstä.

Mika Kuukkasen valintaan vaikuttivat valintalautakunnan päätöksen mukaan erityisesti 25-vuotiaan rakennusmestarin (AMK) poikkeuksellisen vahva osaaminen, neuvottelukyky ja osoitettu johtamistaito. Hän on työssään saanut kiitosta myös ammattitaitoisesti pidetyistä kohde-esittelyistä sekä joustavuudestaan.

Ehdokkaan työkokemus palkintoa haettaessa saa olla enintään seitsemän vuotta valmistumisesta. Mika valmistui rakennusmestariksi Metropolia ammattikorkeakoulusta rakennusalan työnjohdon koulutusohjelmasta vuonna 2010.

Mikan valintaa puolsivat työnantajan edustajina Quattrorakennus Oy ja Quattroproject Oy sekä luottamustoimien osalta Helsingin Rakennusmestarit ja -insinöörit AMK ry.