Redland Oy

REDLAND-PERHE KASVAA

Uutinen   •   Tammi 01, 2016 09:05 EET

Syksyn suurrekrytointimme on päättynyt ja olemme erittäin iloisia saadessamme esitellä Redland-perheen uudet jäsenet Marin, Jonnen, Markuksen ja Juuson.

Mainioiden markkinoijien joukkoomme on saatu uusia jäseniä ja pian saadaan vielä yksi lisää, kun AD-rekrytointi päättyy. Haluamme vielä kerran kiittää kaikkia hakijoita saamistamme lähes 200 hakemuksesta.

Projektipäälliköt Mari Nieminen ja Jonne Hirvonen ovat kokeneita markkinoinnin osaajia, joilla myynti ja verkostoituminen on verissä. Mm. Momentumissa, Bobissa ja Skandaalissa aiemmin työskennellyt Mari ehti tehokkaana naisena jo aloittaa projektipäällikön työssä, ja pian joukkoomme liittyy myös mm. Nokialla, PackageMedialla ja Valvella aiemmin työskennellyt Jonne. Projektihallinnan ohessa Mari tulee jatkossa huolehtimaan Redlandin henkilöstöasioista.

Muutoksia Redlandin vakkaritiimiin tuovat mm. opintovapaat. Juho palasi opintojen pariin jo alkusyksystä ja pian näin tekee myös Hanna, jonka opintovapaa alkaa 1. tammikuuta 2016. Lisää luovuutta ja sisältöosaamista tiimiimme tuovat tuore redlanderi Markus Silastesekä ensi viikolla valittava AD. Markus saapuu Redlandiin Turusta, jossa hän on työskennellyt copywriterina ja konsulttina mm. mainostoimisto Nitrolla.

Digitiimiin kaivattua lisävoimaa tuo puolestaan Juuso Niemi Lahest. Digipuolen toimintamme kasvaa tasaisesti ja kesästä alkaen on kehittäjäporukkaan etsitty kuumeisesti sopivaa tekijää. Tietotekniikan insinööri Juuso on kokenut WordPress-rakentaja ja entinen Roban konna. Hän aloittaa meillä 12.11.

Kaikille yhteisesti – tervetuloa valtakuntaan!

ENSI VUODEN AIKANA TIIMI KASVAA ENTISESTÄÄN

Rekrytointien lisäksi Redlandin vahvuus kasvaa ensi vuoden puolella kotirintamallakin. SekäRaila että Nonna odottavat parhaillaan uutta jäsentä siviiliperheeseensä. Raila jää äitiyslomalle jo hyvissä ajoin ennen joulua ja Nonna tammikuun lopulla. Railan, Hannan ja Nonnan tehtäviä siirretään tuoreille redlandereille loppuvuoden aikana huolellisesti perehdyttäen.

Edellä esitellyt merkittävät, mutta tilapäiset henkilöstömuutokset antoivat siis alkusysäyksen rekrytoinneillemme. Halusimme kuitenkin muutoksista huolimatta säilyttää vahvuutemme ja toimia arvojemme mukaisesti, pysyä hyvin alkaneella kasvu-uralla sekä saada tehtäviin sitoutuneita ja päteviä ihmisiä. Siksi kaikki nyt aloittavat osaajamme on palkattu vakituiseen työsuhteeseen.

Lukijan on siis turhaa huolestua, asiakkaamme ovat jatkossakin osaavissa käsissä. Kun saamme kaverit jälleen mammiksilta ja opiskeluista takaisin työn ääreen, on meillä koossa todellinen kaikkien aikojen tiimi.

Tarkempi esittely uusista kansalaisistamme julkaistaan myöhemmin kuvien kera Ota yhteyttä -sivulla ja tietenkin sosiaalisessa mediassa (Facebook, Twitter ja LinkedIn). Samalla kerromme myös AD-rekryn tulokset. Tule seuraamaan ja pysy mukana ajankohtaisissa kuulumisissamme.