Suomen Reumaliitto ry

Reuma-lehti 3/2014 ilmestyi 24.9.

Uutinen   •   Syys 24, 2014 09:38 EEST

Reuma-lehti numero 3/2014 ilmestyy keskiiviikkona 24.9.2014. Lehden teema on Toimiva koti ja esteettömyys. Lehti on myös jaossa Hyvä ikä -messuilla Tampereella 25. - 26.9.2014.

Tampereella Hyvä ikä -messuilla 300 ensimmäistä kiinnostunutta saa lehden tutustuttavakseen.

Uudessa numerossa kerromme mm.kodin ja ympäristön esteettömistä ratkaisuista,  Reumaliiton brändiuudistuksesta ja tarjoamme tietoa kävelyn hyödyistä ja sauvakävelytekniikasta. Artikkeleissa kerrotaan, miten hyppyreuma voi edeltää nivelreumaa ja isän ja pojan kokemuksia värikalvontulehduksista. Miettisen perhe Varkaudesta kertoo reportaasiosuudessa omasta elämästään.

Reuma-lehti on Suomen Reumaliiton julkaisema yleistajuinen tuki- ja liikuntaelinsairauksista (tules), niiden hoidosta, kuntoutuksesta, tule-terveydestä sekä sairastuneille tarjottavista palveluista kirjoittava aikakauslehti.

Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja se on Reumaliiton jäsenyhdistysten jäsenten jäsenetu. Lehden voi myös tilata 25 euron vuosikertahintaan.