SEOSEON LTD

SEOSEON LTD on Googlen liiketoimintakumppani

Uutinen   •   Joulu 29, 2015 09:04 EET

SEOSEON - Google liiketoimintakumppani

SEOSEON LTD on Googlen liiketoimintakumppani. Google Partners -kumppaneilla tarkoitetaan digimarkkinointiin erikoistuneita yrityksiä ja yksityisiä konsultteja, jotka ovat täyttäneet Googlen määrittämät kriteerit ja tekevät todistetusti ammattimaista AdWords-mainontaa.

Partners-ohjelma helpottaa asiakasta löytämään oikean yrityksen avuksi AdWords-mainontaan, jonka kanssa hän saa parempia tuloksia sekä ensiluokkaista asiakaspalvelua.

Google Partner Badge

Google Partner -liiketoimintakumppaneilta tarkistetaan muun muassa, että markkinoijalta löytyy tarvittavat Google sertifikaatit, yrityksen kulutus on ollut vähintään 10,000 dollaria viimeisen 90 päivän aikana, se on riittävän aktiivinen, asiakkaan budjettia hyödynnetään tehokkaasti ja, että mainontaa tehdään parhaita käytäntöjä noudattamalla.

SEOSEON AdWords-palveluihin voit tutustu täällä:

Google AdWords -mainonnalla tavoitat 99% suomalaista juuri silloin, kun he ovat valmiita ostamaan sinulta. Tutustu tarjoamiimme palveluihin ja tee tulokseen tähtäävää verkkomainontaa.

Google AdWords mainonta

Google AdWords auditointi