Babyshop

Starkat antaa lasten olla juuri niin siistejä kuin he aina ovatkin!

Uutinen   •   Loka 27, 2010 14:16 EEST

Starkat valmistaa lastenvaatteita ja lisätarvikkeita täynnä asennetta ja leikkisyyttä, jotka huokuvat ekologista ajattelua! Starkatin kanssa lapset saavat tuntea olevansa juuri niin isoja ja siistejä kuin haluavat.

Uusi syysmallisto on täynnä kovia vaatteita tyylikkään harmaan, mustan ja valkoisen sävyin, tehty niin tytöille kuin pojille. Kaikissa vaatteissa on leikkisä yksityiskohta tai kuvio joka antaa vaatteille aivan oman Starkat-leiman jota ei voi olla rakastamatta! Vauvamyssy harmaalla leopardikuviolla, seepra-raitainen mekko, bodysuits ja paitoja tekstipainatuksilla ovat vain muutama esimerkki malliston tarjonnasta. Kaikki tietenkin juuri oikealla trendi-tunteella ja -tyylillä.

Muutama syksyn suosikeista ovat leopardikuvioinen käsilaukku, höyhenillä koristeltu diadeemi ja nätit rintaneulat jotka voi kiinnittää mihin haluaa; paitaan, myssyyn, hattuun tai miksei laukkuun? On helppoa olla, sekä tuntea olevansa, luova Starkatin lisätarvikkeiden ja vaatteiden kanssa.

Starkat julkisti ensimmäisen mallistonsa keväällä ja siitä tuli nopeasti suosikki Babyshopissa. Siksi on hauska nähdä miten merkki kehittyy ja miten siitä tulee vielä hienompi ja hauskempi! Pelkkää plussaa on että kaiken taustalla on aina ekologinen ajattelutapa. Tulevia mallistoja kannattaa odottaa!

Starkat
Ruotsalainen Starkat sai alkunsa 2009 ja he lanseeraavat nyt toisen mallistonsa. Starkat tuottaa lastenvaatteita joissa on asennetta ja leikkisyyttä – punkki kohtaa Chanelin. He näyttävät miten ympäristöajattelun voi yhdistää hienoon muotoiluun. Ympäristöstä huolehtiminen on tärkeintä mitä voimme lapsillemme antaa ja Starkat käyttääkin ainoastaan luonnonmukaisia materiaaleja.

Babyshop
Babyshop on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.