Phoenix Contact Oy

UL on listannut CANopen- ja DeviceNet-komponentit

Uutinen   •   Elo 21, 2013 10:01 EEST

UL on nyt listannut tuotteemme CANopen- ja DeviceNet-tiedonsiirtoa varten. Siten toistimia, segmenttikoplereita ja siltaa voidaan käyttää rajoituksetta myös USA:n markkinoilla.

Phoenix Contactin komponenteilla CANopen- ja DeviceNet-tiedonsiirtoa varten voidaan helposti toteuttaa käytössä olevalle verkolle asetettavat tärkeät vaatimukset. Näihin kuuluvat segmentoinnin, potentiaalin erotuksen ja verkon laajennuksen lisäksi lähes kaikkien haluttujen verkkorakenteiden kokoonpano. Tällaisissa CAN-pohjaisissa järjestelmissä verkon peitto on rajoitettu kaapeleissa ja laitteissa olevan signaalin siirtymäajan vuoksi. Tämä voidaan välttää käyttämällä toistimia ja segmenttikoplereita. Siten voidaan toteuttaa erittäin dynaamisia tai myös etäälle ulottuvia verkkoja. Modulaarinen silta mahdollistaa lisäksi kahden segmentin yhdistämisen yhdessä verkossa erilaisilla siirtovälineillä, kuten DSL, langaton yhteys tai Ethernet.