Herlevi Capital Oy / Kill4IT

Uusi palvelu IT käyttöomaisuuden hallintaan PK -yrityksille

Uutinen   •   Syys 21, 2010 13:33 EEST

Uusi palvelu IT käyttöomaisuuden hallintaan PK -yrityksille

Herlevi Capital Oy on lanseerannut uuden Kill4IT -palvelun. Palvelun avulla PK -yritys voi helposti seurata hankkimiaan laitteita, sarjanumeroita, käyttäjätietoja, sopimustietoja, huoltosopimustietoja jne.

Järjestelmän avulla yritysjohdon on helppo budjetoida tulevia hankintoja, seurata syntyneitä kustannuksia ja verrata niitä muihin oman toimialan yrityksiin.

Kill4IT-palvelu antaa monta vastausta IT-laitteistoja koskeviin kysymyksiin, joiden vastaukset ilman Kill4IT-palvelua ovat yrityksissä hajautettuina tai jopa hävinneet. Sellaisia voivat olla mm. laitetiedot, sopimustiedot, hankintahinnat ja käyttäjätiedot. Palvelu on tärkeä työväline yritysjohdon budjetoinnin avuksi, sillä tietokannasta löytyvät niin laitesopimustiedot kuin vertailuhinnat. Kill4IT-palvelu kertoo todelliset kustannukset, jolloin säästöihin pääseminen on helposti mahdollista. Tietoisuus IT-ympäristön hyvästä toimivuudesta mahdollistaa levolliset yöunet.

Palvelun asentaminen on helppoa ja se sopii kaikille IT-laitteille mukaan lukien tietokoneet, ohjelmistot ja kopiokoneet sekä jatkuville palveluille ja IT -sopimuksille