Babyshop

Uusi tyylikäs lastenvaatemerkki, IKKS!

Uutinen   •   Syys 17, 2010 11:08 EEST

Lastenvaatteet ranskalaiselta IKKS:ltä ovat juuri saapuneett Babyshopin valikoimiin! IKKS valmistaa siistejä ja luovia vaatteita sekä tytöille että pojille kahdeksaan ikävuoteen asti. Suunnittelussa on seurattu trendejä pilkulleen, minkä vuoksi monet toivovat että vaatteita olisi saatavilla myös isille ja äideille.

Vaatteiden suunnittelussa on ajateltu loppuun asti niiden yksityiskohtia, nappeja, kuvioita ja painatuksia. Valikoimassa on takkeja, haalareita, liivejä, paitoja, housuja, ihania kudottuja myssyjä ja kaulahuiveja, tekoturkiksia sekä yhteensopivia tossuja, hölkkäasuja ja mekkoja. Toisin sanoen lähes kaikki mitä leikki-ikäinen lapsi tarvitsee!

IKKS
IKKS on kansainvälinen tavaramerkki jolla on pitkä historia ja perinteet. Luovuus ja omalaatuisuus ovat tunnusomaisia ranskalaisen IKKS -tavaramerkin vahvoille lastenvaatemallistoille.

Babyshop
Babyshop.se on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy Internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.