Fläkt Woods Oy

Vahvistamme ilmastointipuhallinyksikköämme ja haemme henkilöä myynnin tekniseen tukeen

Uutinen   •   Touko 27, 2014 13:00 EEST

Vahvistamme ilmastointipuhallinyksikköämme ja haemme henkilöä

myynnin tekniseen tukeen

päätoimipisteeseemme Turkuun.

Tehtävässä toimit teknisenä asiantuntijana varmistaen, että vientimyynnin sisäiset ja ulkoiset asiakkaat saavat tarvitsemansa teknisen neuvonnan. Lisäksi tuet myyntiorganisaatiota hoitamalla tarjouslaskentaa sekä edistämällä tuotteiden ja ratkaisujen myyntiä

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää korkeakoulutason teknistä koulutusta ja muutaman vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä. Koulutustausta voi olla jokin muu, mikäli sinulla on laaja teknisen alan työkokemus. Edellytämme hakijalta sujuvaa suullista ja kirjallista suomen, englannin ja ruotsin kielen taitoa. Muu kielitaito on hakijalle eduksi.

Luonteeltasi olet asiakaspalveluhenkinen ja energinen sekä tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Pystyt työskentelemään useamman eri asian parissa samanaikaisesti ja siedät työn ajoittaista hektisyyttä.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haasteellisen tehtäväkentän sekä hyvät mahdollisuudet kehittyä kansainvälisen yhtiön palveluksessa. Työt alkavat heti tai sopimuksen mukaan.

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 11.6.2014 mennessä.Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Eero Salonen, puh. 040 868 3074 4.6.2014 - 6.6.2014 klo 13-16 välisenä aikana.

Fläkt Woods Oy
Henkilöstöosasto, Kalevantie 39, 20520 Turku