Fläkt Woods Oy

Vahvistamme laatu- ja ympäristötoimintoamme ja haemme laatupäällikköä

Uutinen   •   Touko 19, 2014 13:49 EEST

Vahvistamme laatu- ja ympäristötoimintoamme ja haemme

laatupäällikköä

Toijalan toimipisteeseen.

Vastaat kokonaisvaltaisesti Suomen tehtaiden laadunvarmistuksesta ja laadun kehittämisestä. Laadun varmistukseen kuuluu keskeisesti reklamaatioiden hoito, tuotehuoltoprosessiin osallistuminen, laatumittareiden kehittäminen ja seuranta sekä toimittajien laadunseuranta. Toimit laatu- ja ympäristötoiminnossa työskentelevien henkilöiden esimiehenä ja vastaat laatu- ja ympäristöjärjestelmistä.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja kansainvälisessä ympäristössämme työskentelet ja kommunikoit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä. Tehtävässä menestyminen edellyttää useamman vuoden kokemusta laadunvarmistuksesta ja -kehittämisestä teollisuusympäristössä.

Olet täsmällinen, järjestelmällinen ja omaat analyyttisen ajattelutavan. Lisäksi sinulla on hyvät johtamistaidot, olet määrätietoinen ja viet asiat loppuun asti. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat luoda ympärillesi hyvän työilmapiirin.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haasteellisen tehtäväkentän sekä hyvät mahdollisuudet kehittyä kansainvälisen yhtiön palveluksessa. Työt alkavat heti tai sopimuksen mukaan.

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.6.2014 mennessä.Lisätietoja tehtävästä antaa Process Excellence johtaja Seppo Virtanen, puh. 040 868 3605 torstaina 22.5.2014 ja maanantaina 26.5.2014 klo 15-17 välisenä aikana.

Fläkt Woods Oy
Henkilöstöosasto, Kalevantie 39, 20520 Turku