Helsinki Pride

VAIKUTA KERTOMALLA KOKEMUKSISTASI JA OSALLISTU KYSELYTUTKIMUKSEEN

Uutinen  •  2012-04-04 09:06 EEST

Eurooppalainen LHBT-kysely http://lgbtsurvey.eu kerää tietoa niiden täysi-ikäisten lesbojen, homojen, biseksuaalien ja transihmisten kokemuksista, jotka asuvat Euroopan unionissa tai Kroatiassa. Tutkimuksen järjestää Euroopan unionin perusoikeusvirasto (FRA) ja toteuttaa tutkimus- ja konsultointiyritys Gallup Europe. Kyselyyn vastaaminen on täysin anonyymiä. Kyselyyn voi vastata netissä kesäkuun 2012 loppuun saakka. Voit täyttää kyselyn suomeksi tai jollain muulla Euroopassa yleisesti puhutuista kielistä.

Vastaamalla autat kartoittamaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen kokemuksia, mielipiteitä ja tarpeita. Mitä suurempi vastaajamäärä, sitä suurempi on tulosten luotettavuus.

Kiitos, kun osallistut. Jaa linkki kyselyyn Facebookissa ja Twitterissä ja kerro kyselystä ystävillesi!

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom