webCRM Finland

webCRM päivittyy ja joustavuus lisääntyy

Uutinen   •   Maalis 31, 2012 11:01 EEST

webCRM on julkistanut uusia muutoksia suosittuun asiakkuudenhallinnan järjestelmäänsä. Muutokset parantavat entisestään asiakastietojen selkeyttä. Uusi päivitys antaa asiakkaillemme mahdollisuuden näyttää juuri niitä tietoja, mitä oma työtehtävä edellyttää. Esimerkiksi myynti tarvitsee omat tietonsa, markkinointi omansa ja taloushallinto omansa.

Järjestelmään on tehty kymmeniä uusia parannuksia tai ominaisuuksia, helppokäyttöisyydestä tinkimättä. Tulemme lisäämään tarjontaamme kokonaan uudet liitynnät Exchange palvelimeen ja Googlen sähköposteihin ja kalentereihin. Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden käyttää erilaisia kalenteri- ja sähköpostiohjelmia osana asiakkuudenhallintaa.

Täysin uudistunut webCRM nopeuttaa edelleen asiakkuustietojen käsittelyä. Asiakkailta saatu palaute on ollut erittäin myönteistä.

”Selkeys ja helppo muokattavuus ovat aina olleet webCRM ratkaisun vahvoja puolia. Juuri tästä syystä webCRM soveltuu erilaisille toimialoille ja monentyyppiseen toimintaan”, kertoo webCRM Finlandin toiminnasta vastaava Juhani Lamminmäki.

Miksi webCRM?Web CRM on intuitiivinen selainkäyttöinen CRM järjestelmä, joka organisoi aikaavievät ja hankalat rutiinit ja tiedot selkeästi ja nopeaksi käyttää.  Lue lisää

Suositut linkit: Tilaa koekäyttö |  webCRM mobiili  |  Partner program  |  webCRM on Youtube  |