SMARTO Group

WT-9001 IP65 GSM/GPRS Etämonitorointi- ja ohjausjärjestelmä

Uutinen   •   Marras 18, 2010 21:12 EET

WT-9001 IP65 GSM/GPRS Etämonitorointi- ja ohjausjärjestelmä

WT-9001 mahdollistaa laitteiden ja järjestelmien etämonitoroinnin ja ohjauksen matkapuhelimella ja/tai tietokoneella, johon on asennettu mukana tuleva GPRS Server -ohjelmisto.

WT-9001 voi monitoroida kahdeksaa (8) digitaalista sisääntuloa, jolloin esimerkiksi laite lähettää SMS hälytysviestin, mikäli sisääntulolle määritelty arvo ylitetään tai alitetaan. Käyttäjä voi myös saada sisääntulon tilan matkapuhelimeen SMS viestillä. WT-9001 sisältää myös kahdeksan (8) relelähtöä, jotka voidaan aktivoida SMS viestillä tai PC:llä ohjaamaan esimerkiksi valoja, pumppuja, lämmittimiä, liikennevaloja... WT-9001 on täydellinen paketti pitäen sisällään LCD-näytön, back-up -akun ja GSM/GPRS modemin. WT-9001 on lisäksi suojattu IP65-standardin mukaisesti.

Ominaisuudet:

• Monitoroi max 8 digitaalista sisääntuloa ja 4 analogista sisääntuloa
  • Ohjaa max 8 relelähtöä
  • Nopea ja helppo installointi
  • Alhaiset käyttökustannukset
  • Ei kentällä ohjelmointia; ohjelmointi tehdään SMS komennoilla
  • Nopea vasteaika hälytyksille
  • Voi toimia joko GSM- tai GPRS-moodissa
  • Tukee kaikki antureja - lämpötila, liiketunnistin, kosteus...
  • Reaaliaikainen montitorointi ja ohjaus GPRS Server -ohjelmistolla

Lisätietoja tuotteesta: http://www.smartoshop.com/wt9001-gsmgprs-etamonitorointi-ohjausjarjestelma-ip65suojattu-ohjelmointi-smskomennoilla-digsisaantulo-analogsisaantulo-relelahto-gprs-server-ohjelmisto-p-3433.html