Yogaia

Ystävänpäivä - mikä ihana tekosyy aloittaa jooga, pilates tai kahvakuula

Uutinen   •   Helmi 12, 2014 17:31 EET

Nettijoogapalvelu Yoogaia tarjoaa ystävänpäivän kunniaksi kaikille uusille asiakkaille ilmaisen tutustumiskerran onlinetunnille.

Median ja puskaradion kautta tieto uudesta jooga-, pilates- ja kahvakuulatunteja tarjoavasta nettipalvelusta on levinnyt laajalle. Osallistujamäärät Yoogaian onlinetunneilla ovatkin vuoden alusta moninkertaistuneet. Uusia asiakkaita ja varsinkin FB-tykkääjiä tulee mukaan tasaista tahtia. "Nyt ystävänpäivän kunniaksi tarjoamme ilmaisella kokeilutunnilla mahdollisuuden tutustumiseen myös heille, jotka vasta suunnittelevat tunnille tuloa", iloitsee Yoogaian perustaja Mikko Petäjä.

Joogaharrastus ei tule kalliiksi jatkossakaan, jos ja kun online-joogaa innostuu jatkamaan. "Esimerkiksi kuukausimaksulla saat joogaopettajan kotiisi 0,70 euron päivähinnalla. Palvelun käyttämiseksi tarvitset vain tietokoneen ja nettiyhteyden."

Monipuolisen joogatuntivalikoiman lisäksi ohjelmassa on pilates ja kahvakuula, yhteensä tarjolla on 15 ammattilaisten ohjaamaa viikkotuntia osoitteessa yoogaia.com/viikko-ohjelma

Ystävänpäivätarjouksen lunastaminen on helppoa. Syötä kampanjakoodi "ILMAINENTUNTI2014" kirjautuessasi saadaksesi ilmaisen kokeilutunnin. Tarjous on voimassa helmikuun loppuun asti.