DinSko ja Nilson Shoes avaavat uuden myymälän Kampin kauppakeskukseen

Lehdistötiedote   •   Loka 10, 2012 22:06 EEST

DinSko ja Nilson Shoes avaavat torstaina 11.10. klo 12 yhteismyymälän Kampin kauppakeskukseen.

Helsingin keskustassa sijaitsevassa Kampin kauppakeskuksessa on yli 120 myymälää sekä 30 ravintolaa ja kahvilaa kuudessa kerroksessa.

Uusi myymälä on DinSkon kolmastoista ja Nilson Shoesin viides myymälä Suomessa.

DinSko toteuttaa täällä uutta myymäläkonseptia, jossa keskitytään luomaan asiakkaille inspiraatiota ja muodikkuuden tuntua. Aivan kuten aiemminkin, volyymimyynti on yhä tärkeä osa DinSkon konseptia.

Nilson Shoes on konsepti tiedostaville asiakkaille, jotka etsivät muotia, designia ja suosittuja tuotemerkkejä – siis kaiken kattava myymälä kenkiä rakastavalle. Nilson Shoes tarjoaa kaikkea klassisista malleista viimeisimpiin uutuuksiin asti – unohtamatta sporttisia malleja.

Avajaispäivästä aina sunnuntaihin 14.10. asti myymälät ovat täynnä avajaishinnoiteltuja tuotteita ja muita hyviä tarjouksia.

Lisätiedot ja tiedustelut:
Minna Suonio, maajohtaja, DinSko Suomi
Sähköposti: minna.suonio@nilsongroup.com
Puhelin: 503018033

Katariina Uusitupa, maajohtaja, Nilson Shoes Suomi
Sähköposti: katariina.Uusitupa@nilsongroup.com
Puhelin: 401520790

NILSONGROUP on liikemerkeillään DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns ja Radical Sports sekä franchising-pohjaisilla Ecco-myymälöillään Pohjoismaiden johtava kenkäkonserni. NilsonGroupilla on yli 300 myymälää Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa, ja sen liikevaihto oli vuonna 2011 3 miljardia Ruotsin kruunua. Yritys jatkaa laajenemistaan kehittymällä vakaasti ja tarjoamalla lyömättömän tuotemerkkiyhdistelmän.

Kommentit (0)