DinSko yhteistyöhön Angelica Blick kanssa

Lehdistötiedote   •   Loka 15, 2012 09:30 EEST

Marraskuun juhlakampanjan yhteydessä DinSko tekee myös yhteistyötä erittäin menestyksekkään muotibloggaajan Angelica Blick kanssa. Angelica valitsee DinSkon juhlamallistosta omat suosikkinsa.

Kampanja näkyy viikoilla 46 ja 47 myymälöissä ja netissä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

– Angelica on yhtä kuin muodikkuus, ja samoin on DinSko. Siksi olemmekin erittäin iloisia yhteistyöstä hänen kanssaan, kertoo DinSko-liiketoimintayksikön johtaja Christina Holmqvist.

Kyseessä on toinen kerta, kun Angelica Blick tekee yhteistyötä DinSkon kanssa. Edellinen kerta oli viime keväänä, kun hän oli yksi kolmesta muotibloggaajasta. Tulevaan juhlakampanjaan DinSko valitsi yhden bloggaajan, ja valinta osui Angelica Blick.

– Tuntuu todella mukavalta tehdä yhteistyötä DinSkon kanssa! Teimme jo keväällä vastaavaa yhteistyötä, ja päästä tekemään taas samaa on tosi, tosi coolia, Angelica Blick sanoo.

Angelica Blick blogi: http://www.angelicablick.se

Lisätietoja antaa:

Maija Juutilainen, Polhem PR
Sähköposti: Maija.j@polhem.com
Puhelinnumero: +358 45 656 6643

Lisa Ander, tiedotus- ja PR-vastaava, NilsonGroup
Sähköposti: lisa.ander@nilsongroup.com
Puhelinnumero: +46 (0)768-847773

NILSONGROUP on liikemerkeillään DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns ja Radical Sports sekä franchising-pohjaisilla Ecco-myymälöillään Pohjoismaiden johtava kenkäkonserni. NILSONGROUPilla on 300 myymälää Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa, ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli 3 miljardia ruotsin kruunua. Yritys jatkaa laajenemistaan kehittymällä vakaasti ja tarjoamalla lyömättömän tuotemerkkiyhdistelmän. We put feet first.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)