Skopunkten avaa Rovaniemellä

Lehdistötiedote   •   Loka 24, 2012 21:41 EEST

Torstaina 25.10. Skopunkten avaa uuden myymälän Rovaniemellä. Se on Skopunktenin järjestyksessään neljäs myymälä Suomessa.

– On jännittävää nähdä, kuinka konsepti toimii Rovaniemellä. Haasteina ovat kylmä sää ja keskenään erityyppiset asiakkaat. Monet tuntevat Skopunktenin jo ennalta, sillä he ovat asioineet aiemmin Haaparannan-myymälässämme, kertoo Skopunktenin Suomen maajohtaja Susanne Gamvik.

Skopunkten on moderni ja laajeneva edullisten kenkien konsepti. Nykyään Skopunktenilla on myymälöitä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Skopunktenin myymälät sijoittuvat pääosin kauppakeskuksiin tai keskustan ulkopuolelle, mutta suuremmissa kaupungeissa myös keskustasijainnit saattavat tulle kyseeseen.

Skopunktenilla asiakkaat saavat ainutlaatuisen tarjouksen: ”Valitse kaksi paria, niin saat edullisemman parin puoleen hintaan” tai ”Valitse kolme paria, niin saat edullisimman kaupan päälle”. Useimmat Skopunktenin asiakkaat ostavatkin kolme kenkäparia tai enemmän. Skopunktenin tarjous on saavuttanut suuren suosion, ja se koskee kaikkia kenkiä.

Lisätietoja antavat:
Susanne Gamvik, maajohtaja, Skopunkten Suomi.
Sähköposti: susanne.gamvik@nilsongroup.com
Puhelin: +46 701646531

NilsonGroup on liikemerkeillään DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns ja Radical Sports kenkäalan johtava vähittäiskauppayritys Ruotsissa. Sillä on kenkämyymälöitä Ruotsin lisäksi Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin pääkonttori, jossa hallinnoidaan yhteisesti kaikkia eri konsepteja, sijaitsee Ruotsin Varbergissa. Konsernilla on Kaukoidän osto- ja tuotekehitystoimistot Kiinassa ja Vietnamissa.

Kommentit (0)