Financial Times: Nordcloud ylsi 500 kovimman kasvuyrityksen joukkoon FT1000-listalla

Lehdistötiedote   •   Maalis 05, 2019 11:28 EET

Nordcloudin kova kasvu ansaitsi pilviteknologiayritykselle paikan Financial Timesin Euroopan 1000 kovinta kasvuyritystä -listauksessa.

Nordcloud on nostettu Financial Timesin Euroopan 1000 kovinta kasvuyritystä -listan sijalle 498.

Financial Timesin ja tutkimusyhtiö Statistan 2019 toteuttama FT1000 -listaus listaa Euroopan 1000 kovinta kasvajaa vuosien 2014–2017 liikevaihdon perusteella.

Tämän vuoden FT1000-listaus on järjestyksessään kolmas. Kaikkiaan juuri ilmestyneelle listalle on nostettu tuhat kasvuyritystä 27 Euroopan maasta ja 37 eri toimialalta. Financial Timesin mukaan tämän vuoden lista osoittaa, että kasvua johtavat teknologiayritykset.

"Sijoittumisemme tälle arvostetulle listalle on todiste vahvasta kasvufokuksestamme ja laajasta pilviosaamisestamme, jolla kiihdytämme asiakkaidemme digitaalista transformaatiota", sanoo toimitusjohtaja Jan Kritz.

"Viimeisen kolmen vuoden aikana olemme laajentaneet toimintaamme kymmeneen Euroopan maahan ja kasvattaneet pilviasiantuntijatiimiämme yli tuhannella prosentilla nykyiseen 420 tiimiläiseen, ja orgaaninen kasvumme jatkuu edelleen. Vahvuutemme ja erottavat tekijämme ovat ketterä pilvinatiivikehitys, data-alustapalvelut sekä pilvi-infran jatkuvat palvelut johdettuna modernilla pilvihallintomallilla. Näiden avulla autamme asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan."

Euroopanlaajuisesti Nordcloud on jo ehtinyt kolminkertaistaa työntekijämääränsä vuoteen 2017 verrattuna, ja jatkaa kasvuaa palkkaamalla 500 uutta pilviasiantuntijaa seuraavan puolentoista vuoden aikana. Yhtiön viime kvartaalin vuositasolle laskettu juokseva liikevaihto on yli 60 M€. Helmikuussa 2019 Nordcloud sai 20 miljoonan euron rahoituksen vauhdittamaan kasvuaan kansainvälisesti.

FT1000-lista löytyy kokonaisuudessaan täältä. FAQ ja lisätietoja listauksesta voi lukea täällä.

Nordcloud

Euroopan johtava pilvitoimija Nordcloud kiihdyttää yritysasiakkaidensa digitaalista transformaatiota hyödyntäen pilviteknologian tarjoamia mahdollisuuksia. Vuodesta 2011 olemme auttaneet yli 500 kansainvälistä yritysasiakastamme saamaan täyden hyödyn pilvipalveluista kustannustehokkaasti ja tietoturvallisesti. Tarjoamme palvelujamme yli 400 pilviasiantuntijamme voimin 10 maassa Euroopassa: Alankomaissa, Englannissa, Itävallassa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Sveitsissä ja Tanskassa. Nordcloud tekee läheistä yhteistyötä AWS:n, Googlen ja Microsoftin kanssa. Nordcloud on AWS Premier Consulting -kumppani, Microsoft Azure Gold Cloud -kumppani sekä Googlen Premier -kumppani. Nordcloud on listattu Gartnerin arvostettuun maailmanlaajuiseen Magic Quadrant for Public Cloud Infrastructure Managed Service Providers -nelikenttään 2017 ja 2018.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.