Style Vac - arkisiivouksen piristäjä

Rikkaimuri on todellinen arjen apuri kodeissa. Sillä on helppo ja nopea imuroida leivän muruset pöydältä, hiekat eteisen lattialta ja hiukset sohvatyynyiltä. Ja nyt rikkaimuria ei tarvitse piilotella kaapin nurkassa. OBH Nordican kodinhoitotuotteiden kevätuutuus Style Vac -rikkaimuri nostattaa hymyn huulille veikeällä designillaan ja pirteillä väreillään. Tämä rikkaimuri saa olla esillä!

Style Vac on tehokas rikkaimuri, jolla voi puhdistaa pölyä ja pieniä roskia kaikenlaisilta pinnoilta mukaan lukien patjat ja vaatteet. Se onkin oiva apu lapsiperheille ja lemmikkien omistajille. Style Vac -rikkaimuri sopii hyvin myös auton tai asuntoauton pintojen puhdistamiseen ja on kätevä napata mukaan vaikka veneeseen tai mökille. Pieni koko, muotoiltu kädensija ja johdottomuus helpottavat käyttöä. Rikkaimuriin tulee myös tartuttua helpommin, sillä sitä voi hauskan designin ansiosta pitää käden ulottuvilla.

Rikkaimuri toimii kahdeksalla ladattavalla ja vaihdettavalla NiMH-akulla, jotka ovat pitkäkestoisia ja ympäristöystävällisiä. Täydellä latauksella voi imuroida 16 minuuttia. Akut ladataan laittamalla rikkaimuri latausalustaan ja kytkemällä se sähköverkkoon. Latausalustan LED-valo kertoo, että lataus on käynnissä. Style Vac -rikkaimurin mukana tulee harjasuutin. Rikkaimurin pölysäiliö on helppo tyhjentää ja suodattimen voi puhdistaa harjaamalla tai pesemällä varovaisesti lämpimässä astianpesuainevedessä.

Suositushinta on 79,90 euroa.

Tuotteita myyvät hypermarketit, tavaratalot ja hyvin varustellut erikoisliikkeet kautta maan.

• rikkaimuri
  • imuri
  • imurointi
  • obh nordica
  • kodinhoito
  • design

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto noussee kuluvalla tilikaudella n. 17 miljoonaan euroon, ja yritys työllistää 19 henkeä.