Dexal on tuonut markkinoille uudet herkulliset energia- ja proteiinipatukat

Lehdistötiedote   •   Helmi 10, 2016 13:14 EET

Nykypäivän kuluttajalle maku on yksi tärkeimpiä urheiluravinteen ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Tuotteilta vaaditaan yhtä hyvää makua kuin tavallisilta elintarvikkeilta.

Dexal on ottanut tämän trendin huomioon uusien energia- ja proteiinipatukoiden kehityksessä antamalla suuren painoarvon patukoiden maulle ja sopivalle suutuntumalle. Alustavien kuluttajapalautteiden osalta tässä on onnistuttu erinomaisesti, ja suurin osa on kertonutkin yllättyneensä positiivisesti energia- ja proteiinipatukoiden hyvästä mausta. Lisäksi koostumus on miellyttävä ja antaa mukavan suutuntuman.

Proteiinipatukoiden kehityksessä on otettu myös huomioon ravintoarvojen tärkeys. Tämä näkyy erittäin korkeana proteiinipitoisuutena ja matalana sokeripitoisuutena. Proteiinit koostuvat laadukkaista maitoproteiineista.

Energiapatukoissa on pidetty kiinni perinteistä siinä mielessä, että nopeita hiilihydraatteja on runsaasti, mutta proteiiniakaan ei ole unohdettu.

Sekä energia- että proteiinipatukat sopivat loistavasti välipalaksi, kasvaneeseen proteiinin tarpeeseen tai treenin ympärille energialisäksi ja palautumisen tueksi.

Saatavilla urheilukaupoista, valikoiduista K-kaupoista sekä dexalshop.fi.

Lisätietoja: www.dexal.fi

Lisätiedot ja näytetilaukset: