Kiusaavatko kuivat ja kutisevat silmät? Lysiltä uusi yhdistelmävalmiste silmien hyvinvointiin

Lehdistötiedote   •   Helmi 22, 2016 10:27 EET

Silmien kuivuminen on varsin yleinen ilmiö, jota esiintyy jopa n. 40 %:lla ihmisistä jossain elämän vaiheessa. Silmän limakalvon kuivuminen oireilee mm. silmien väsymyksenä, kutinana, punoituksena ja hiekan tunteena. Pakkanen, valo, näyttöpäätetyöskentely ja ikä pahentavat kiusallisia oireita. Lysi on tuonut markkinoille uuden yhdistelmävalmisteen silmien hyvinvointiin.

Lysi Omega-3 Eye on monipuolinen tehovalmiste silmien hyvinvointiin. Valmiste sisältää silmille ja näkökyvylle tärkeitä omega-3-rasvahappoja*, silmän normaalille toiminnalle välttämättömiä luteiinia ja zeaksantiinia sekä mustikan antosyaaneja. Elimistömme ei pysty itse tuottamaan luteiinia ja zeaksantiinia, joten niiden saanti on turvattava ravinnon kautta. Päiväannos 1 kapseli sisältää:omega-3-rasvahappoja 590 mg (joista E-DHA 440 mg), C-vitamiinia 80 mg, E-vitamiinia 12 mg, luteiinia 2,5 mg, sinkkiä 10 mg, zeaksantiinia, B2-vitamiinia 1,4 mg sekä mustikkauutetta 20 mg.

*Edullinen vaikutus saavutetaan nauttimalla päivittäin 250 mg DHA:ta.

Lysi Omega-3 Eye sopii erinomaisesti mm. ikääntyville, piilolinssien käyttäjille, näyttöpäätetyöskentelijöille ja henkilöille joilla on arat, herkät tai laserleikatut silmät. Valmiste sisältää silmälle tärkeitä ravintoaineita ja sopii hyvin käytettäväksi kosteuttavien silmätippojen kanssa. Pakkaus sisältää 64 päiväannosta.

Suositushinta apteekeista on 23,90.

Islantilainen perheyritys Lysi on maailman suurin ja vastuullinen kalaöljyjen valmistaja, joka on keskittynyt tutkimukseen ja tuotekehitykseen sekä tuotteiden korkeaan laatuun ja puhtauteen. Lysin kalaöljyt alittavat EU:n asettamat ympäristöjäämien raja-arvot yli kymmenkertaisesti. Yritys on myös sitoutunut kestävään kalastukseen kalalajeja ja kalavesiä suojellen. Kaiken Lysi-tuotteissa käytetyn kalan alkuperä on täysin jäljitettävissä.

Markkinoija: Oriola Oy, Brands, Orionintie 5, PL 8, 02101 Espoo www.oriola.fi

Lisätiedot: