Oriola-KD:n uudet verkkosivut rakennettiin mobiili edellä

Lehdistötiedote   •   Joulu 15, 2015 10:52 EET

Oriola-KD julkaisi tiistaina 15.12. uudet verkkosivut. Sivut on rakennettu mobiili edellä, ja responsiivinen tekninen alusta varmistaa, että sivut ovat sujuvasti käytettävissä kaikilla päätelaitteilla.

”Sivujen sisältöjen suunnittelun keskiössä on sivuston käyttäjä. Haluamme tarjota asiakkaille, sijoittajille, medialle ja työnhakijoille olennaista tietoa kohdennetusti. Tarinallisuus ja asiakkaiden ääni kuuluvat sivuillamme nyt voimakkaammin”, sanoo viestintäpäällikkö Minna Koistinen.

”Asiakkaat löytävät sivuilta helposti omat yhteyshenkilönsä ja muut sidosryhmät tarpeisiinsa sopivat työkalut. Tarvittavan tiedon löytäminen nopeasti ja palvelun sujuva käyttö kaikilla päätelaitteilla olivat teknistä suunnittelua ohjaavat tavoitteet. Halusimme yksinkertaisen toteutuksen, jota on helppo edelleen kehittää saadun palautteen ja analytiikan pohjalta”, sanoo Digital Manager Leila Mojtahedi.

Oriola-KD:n uudet verkkosivut löytyvät osoitteesta www.oriola-kd.com

Lisätietoa antavat

Minna Koistinen