Oriola suunnittelee logistiikkatoimintojensa keskittämistä Espooseen

Lehdistötiedote   •   Helmi 29, 2016 14:00 EET

Oriola käynnistää Oulun jakelukeskuksen logistiikan henkilöstöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut. Suunnitelman mukaan Oulun nykyisen jakelukeskuksen toiminta siirrettäisiin Espooseen ja Oulun jakelukeskuksen toiminta lakkaisi. Yhteistoimintamenettely voi johtaa enimmillään 18 työntekijän irtisanomiseen Oulussa. Oriola tarjoaa Oulun logistiikan henkilöstölle mahdollisuutta siirtyä Espoon jakelukeskukseen, mikäli suunnitelma toteutuu.

Logistiikkatoimintojen keskittäminen Espooseen tehostaisi toimintaa ja parantaisi laatua, tuotteiden saatavuutta ja asiakkaille tarjottavaa palvelua. Suunniteltu muutos ei vaikuttaisi Oriolan asiakkaiden tilaus- tai toimitusaikoihin.

Suunnitellut muutokset ja henkilöstövaikutukset toteutuisivat kevään 2016 aikana.

Kimmo Virtanen

toimitusjohtaja Oriola